Toon posts:

Waar Cyberhome AD-M512 DVD te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een winkel waar ze dus de Cyberhome AD-M512 DVD speler verkopen. Bij Funprice was ie 499, alleen zijn die de deur uit en bieden ze nu de L528 aan van Cyberhome, en die heeft nog te veel kinderziektes en is (nog)niet regiovrij te maken. Vandaar mijn keuze voor 512.

Ik weet dat ie bij Alternate nog te halen is, maar weet iemand anders nog een andere winkel waar je 'm voor ongeveer 500 piek kan halen?

Grtz,
JK

Verwijderd

Bij Funprice in Arnhem liggen nog gewoon de oude Cyberhome M512 DVD spelers voor 499

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 11:17

JK

Ok thanx :) Ik heb FP Arnhem een e-mail gestuurd, jij werkt er waarschijnlijk of niet? :)
Naja als de 512 er nog is, dan bestel ik 'm direct bij Funprice.

Even wachten op een mailtje terug... :)

Verwijderd

Werk inderdaad in Arnhem bij FP :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

Exirion

Gadgetfetisjist

dubbel

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Media Markt : 477 gulden dacht ik

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Voor informatie over het regiovrij maken van de 528 (en de andere cyberhome modellen), kijk op

http://www.cyberhome-help.de/

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wilde dus ook een cyberhome of divido kopen, maar toen ontdekte ik dat de pioneer dv 525 / 343 goedkoper is dan de divido en iets duurder dan de cyberhome.

Dus toen was de keuze snel gemaakt, ik ga dus nu voor een nieuwe of 2e handse pioneer dv 343 :)

Verwijderd

Nog even een waarschuwing voor dat je hem koopt!

Het is de grootste troep die op deze wereld te koop is!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op Saturday 02 June 2001 23:33 schreef El_Capone het volgende:
Nog even een waarschuwing voor dat je hem koopt!

Het is de grootste troep die op deze wereld te koop is!
O ja en waar slaat dit op welke ervaring hebje er mee ???
1 keer een defecte Cyberhome gehad?

Ik heb ook 1 keer een plextor gehad die ging ook iedere keer defect nu heb ik een Lite on, dus dan klopt het als ik de stelling te weeg breng Plextor grootste bagger ??
Denk het niet maar goed je zal wel niet lekker geweest zijn !!!
Pagina: 1