3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Maar nu ik beetje rondsurf op tweakers zou een 'night modus' knop geen luxe zijn. Zeker voor de latere uurtjes...
Verder vind ik het design erg strak en mooi en clean. Complimenten!
* Contrast / helderheid omlaag knallen
* Een programma als f.lux installeren die de kleurtemperatuur bijstelt aan de hand van de tijd (kleuren worden zachter/roder/warmer 's avonds)
* Custom CSS; via de officiele features of via browser addons
* Browser addons die dingen met kleuren doen (ben ik verder niet heel bekend mee)
als de reacties er op na leest zijn er heel veel mensen die het nu te wit vinden (ik ben er ook 1 van)
Ik gebruikte zelf nog de oude forum layout omdat ik het zelfs bij vorige versie voor bij veel lezen te wit vondt.
nooit echt over miept omdat ik forntpage toch niet veel lees, maar tja nu oude forum layout ook exit, ben ik echt niet blij. dit leest echt niet fijn.
Leuk dat zelf zouden kunnen oplossen met custom css, maar dan moet je daar beetje kaas van gegeten hebben.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Kan er niet op zijn minst een keuze komen voor een wat donkerder thema? Dit is leuk voor mobieltjes enzo, maar voor de PC is het véél te fel.
Virussen? Scan ze hier!
En helderheid omlaag doe ik sowieso altijd
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dit doet echt pijn aan m'n ogen. Het is een stuk overzichtelijker allemaal, maar deze kleurstijl ga ik niet trekken.
Hopen dat Wiethoofd, .oisyn of iemand anders hier een Greasemonkey alternatief voor gaat schrijven, als de mensen die er over gaan vinden dat we hier aan moeten wennen.
En de enorme hoeveelheid "leegte" tussen/in berichten: neem nou My-life hierboven: 1 regel tekst, maar het beslaat een kwart van de verticale ruimte op mijn monitor. Dat wordt heel veel scrollen...
[ Voor 5% gewijzigd door RemcoDelft op 18-10-2012 12:12 ]
Rare vogel in spe
Komt tzt wel online in mijn custom css topic
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
#layout{min-width:1000px;background-color:#EDEEEE;}
Ziet er netjes uit!Schnoop schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:39:
Probeer deze eens bij custom css (werkt voor fp, check zo de rest wel ff):
#layout{min-width:1000px;background-color:#EDEEEE;}
Maar deze wordt bij mij niet ingeladen op het forum, op de settings page en frontpage werkt hij perfect, maar op het forum doet hij niets.... Terwijl de #layout wel gebruikt wordt op het forum...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Jawel, dat is er al flink wat jaartjes. https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences en dan Persoonlijke stylesheetinstellingen gebruiken.jip_86 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:46:
Is er wel custom css op het forum? Volgens mij is dat er nooit geweest nl.
The devil is in the details.
Dit werkt niet op het GOT Forum. Enkel op de rest van de site. Helaas.Hahn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:47:
[...]
Jawel, dat is er al flink wat jaartjes. https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences en dan Persoonlijke stylesheetinstellingen gebruiken.
Is de bug al gefixed dan, dat dit nu ook op GoT werkt? Want dat was eerst niet het geval...Hahn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:47:
[...]
Jawel, dat is er al flink wat jaartjes. https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences en dan Persoonlijke stylesheetinstellingen gebruiken.
Virussen? Scan ze hier!
Zijn de meeste schermen tegenwoordig niet meer breed dan hoog? Zoals het nu is moet ik veel scrollen...
[ Voor 57% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 18-10-2012 14:10 ]
Dit topic is gesloten.