V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Zelfde hier. Ik heb zelf de text size in IE10 ingesteld zodat deze iets groter is. Jammer genoeg heeft dat geen effect op de Tweakers site omdat jullie alle sizes in pixels opgeven.
Alternatief is dan dus inzoomen alleen kan ik dan de tracker niet meer fixeren ondanks dat ik links en rechts toch echt RUIM voldoende ruimte heb voor dat ding.
Overigens is het ook vrij vervelend dat er blijkbaar zowel links als rechts ruimte wordt gereserveerd voor die tracker. Als jullie nou eens die ruimte rechts weg zouden halen als ik links die tracker fixeer dan en andersom dan kan ik gewoon fatsoenlijk inzoomen zonder dat er informatie moet worden verborgen.
Alternatief is dan dus inzoomen alleen kan ik dan de tracker niet meer fixeren ondanks dat ik links en rechts toch echt RUIM voldoende ruimte heb voor dat ding.
Overigens is het ook vrij vervelend dat er blijkbaar zowel links als rechts ruimte wordt gereserveerd voor die tracker. Als jullie nou eens die ruimte rechts weg zouden halen als ik links die tracker fixeer dan en andersom dan kan ik gewoon fatsoenlijk inzoomen zonder dat er informatie moet worden verborgen.
Anoniem: 399
Dit wou ik als een aparte [feat] gaan posten, maar inderdaad: op min of meer normale niet enorme schermen is het behoorlijk naadje dat je rechts een heel groot wit stuk moet houden om links je tracker te mogen zien. Die witbalk is breed genoeg dat mijn Lync client er had kunnen wonen. En in de oude lay-out woonde hij daar ook - maar nu is hij ontheemd omdat ik m'n tracker links wil.Caelorum schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:37:
Redt mijn arme Lync-client van een gewisse dood in de koude winter, geef hem z'n plekje terug door die onnodige whitespace rechts weg te halen als je links de tracker hebt alsjeblieft.
Ik vermoed overigens dat de tracker rechts hebben een soortgelijk probleem links oplevert, maar omdat mijn tracker links zit boeit mij persoonlijk dat natuurlijk minder. Anderen, echter...
Overigens voor TS - de tracker verdwijnt omdat je onvoldoende vrije pixels links én rechts hebt van de tekst... dus als je een lagere resolutie had kon je die tracker helemaal niet hebben.
Vanmorgen ook een paar minuten om zitten vloeken op m'n 19" 1280x1024 TFTje op kantoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 399 op 18-10-2012 13:20 ]
Klopt, dit is iets wat we willen fixen, zie ook: [BUG][FP] Tracker niet te fixeren
Dit topic is gesloten.