Toon posts:

Dit is pas een goed gekoelde systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Dat noem ik nou overkill ..

Afbeeldingslocatie: http://clans.shrimpwars.be/bgt/images/fans1.jpg

Verwijderd

Ik mag aannemen dat een gewone kamer-ventilator beter werkt ..

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit is een beetje erug boel overkill
Volgens mij haal je hier niet echt te temparatuur mee nmaar beneden

Verwijderd

Een Atlonnetje erbij en een gforce en vol met kaarten 4 hd's enz en je hebt een 500 Watts voeding nodig

Verwijderd

nog iets waarom zijn eigenlijk die fans niet in werking trekt de voeding dit niet of hakt die de kabels aan puin want het is best een troep aan kabels in die pc

Verwijderd

Is dat een Boeing K7 ? ;)

Verwijderd

Kunnen de beter de kast openzetten, en een vette kamerventilator ervoor zetten...

Verwijderd

Hoe zet je er eigenlijk een dimmetje bij? De hele zooi weer afbreken? Makkelijk hoor...

Verwijderd

weer belgen!
ben trots op mijn halflotgenoten(jaja een half belg)
damn als die gast zn kabels nou eens goed zou routen of rounden zonde wedden dat er een P1 60 in zit of zo wat ie op 66 heeft gekregen of zo :)

ThaVinny

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:24
Tis helemaal geen goed gekoeld systeem....
zit alleen maar intake fans geen out..

Is al een keer eerder op got of t.net geweest

Arnold www.overklokken.nl

Verwijderd

Hier zie ik ook tegen op, en ik vraag me af, als de kamertemperatuur 25 a 30 graden is, dan helpt het ook niet veel...nee dan beter maar gelijk een airconditioner. ;)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:15

BrZ

Hmmm, er zitten dus wel ottake fans tussen, de 2e rij van boven zuigt lucht uit de kast, maar ja, is natuurlijk veel te weinig... Ik denk wel dat het beter was geweest als ie 12*12cm fans had gebruikt, blazen meestal toch wel wat harder.... Kamerfans vind ik trouwens niet echt een optie, nemen errug vel ruimte in beslag
Pagina: 1