Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

toetsen plakken na vloeistof

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik ben vanmiddag zo dom geweest om plakkende vloeistof over mijn laptop te gooien. Nu plakken de toetsen van onderuit. Het is een Acer Aspire V3-571G. Ik heb geen idee wat ik hiermee moet doen en vroeg me af of iemand hiermee ervaring heeft.

Ik heb geen idee waar ik dit moet posten en dit forum leek mij het meest geschikt.

Mvg, Matthijs

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:11

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Toetsenbord onder de kraan en schoonspoelen. En als dat het probleem niet oplost, dan nieuw keyboardje

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:23

Compizfox

Bait for wenchmarks

Alle toetsen eruit halen, in spiritus weken, laten opdrogen en er weer indoen. Laatst ook gedaan met mijn G15 (gewoon omdat het vies was)

Ik weet niet hoe goed dat gaat met toetsen met opdruk (toetsen van een G15 hebben een transparant gedeelte als 'opdruk' omdat hij backlight heeft)

[ Voor 35% gewijzigd door Compizfox op 17-10-2012 23:45 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
Compizfox schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:44:
Alle toetsen eruit halen, in spiritus weken, laten opdrogen en er weer indoen. Laatst ook gedaan met mijn G15 (gewoon omdat het vies was)
Daar dacht ik ook aan, maar google maar is mijn laptop(acer aspire v3-571G) die toetsen zijn heel klein en ben bang dat ze afbreken

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:23

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, het is een laptop. Ik dacht dat het over een keyboard ging. Waarschijnlijk kun je de toetsen er dan niet afhalen nee.

Maar ethanol kun je alsnog wel proberen. Mits zuiver genoeg geleidt dat geen stroom en het verdampt redelijk snel.
(Isopropanol is nog beter trouwens)

[ Voor 62% gewijzigd door Compizfox op 17-10-2012 23:47 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:11
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:43:
[...]

Al geprobeerd zonder succes, beetje flauw
sorry niet goed gelezen dat het om laptop ging.

[ Voor 29% gewijzigd door Bartske op 17-10-2012 23:48 ]

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Als het niet lukt om ze eruit te halen, of je bent bang dat ze breken, kan je ook het volledige toetsenbord eruit halen (zou niet heel moeilijk mogen zijn) en deze dan wat kuisen en goed laten drogen. Als het niet werkt, zoals Terw_Dan zegt: Een nieuw toetsenbord kopen (kost echt niet veel meer).

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 18:08
probeer maar eens goed schoon te spoelen met IPA (isopropanol alcohol).

wel eerst even het toetsenbord uit de laptop halen natuurlijk.

en ondertussen met een klein kwastje/penceel onder de toetsen vegen wil daarbij ook wel helpen

Verwijderd

Topicstarter
misterdoom schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:49:
Als het niet lukt om ze eruit te halen, of je bent bang dat ze breken, kan je ook het volledige toetsenbord eruit halen (zou niet heel moeilijk mogen zijn) en deze dan wat kuisen en goed laten drogen. Als het niet werkt, zoals Terw_Dan zegt: Een nieuw toetsenbord kopen (kost echt niet veel meer).
Ik zal dit weekend proberen mn lappy uit elkaar te halen en het toetsenbord schoon te maken, bedankt
Pagina: 1