Ik heb vandaag een nieuw systeem gebouwd met een ASRock Z77 Extreme4 moederbord. Na het installeren van de Intel HD Graphics drivers (ik maak gebruik van de onboard grafische kaart) krijg ik na het booten de melding "No Signal" op mijn monitor. Ik hoor wel gewoon het boot geluid en kan gewoon inloggen echter is er geen beeld meer. Als ik de Intel HD Graphics drivers verwijder heb ik wel gewoon beeld. Mijn monitor is ACER 23 Inch Full HD, en de resolutie staat gewoon op 1080P ingesteld (overige resoluties geven zelfde resultaat).
Wat heb ik geprobeerd?
* BIOS update
* Oudere drivers / nieuwere drives / drivers vanaf de CD
Zodra ik ook maar iets van VGA drivers installeer, verdwijnt me beeld na Starting Windows waar je normaal kunt inloggen. Veilige modus geeft wel gewoon beeld. Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen? De monitor is via DVI verbonden met het moederbord.
Wat heb ik geprobeerd?
* BIOS update
* Oudere drivers / nieuwere drives / drivers vanaf de CD
Zodra ik ook maar iets van VGA drivers installeer, verdwijnt me beeld na Starting Windows waar je normaal kunt inloggen. Veilige modus geeft wel gewoon beeld. Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen? De monitor is via DVI verbonden met het moederbord.