Ervaringen met alles in een pakket Canaal Digitaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
Goedendag,

Op dit moment hebben wij thuis een nog basiser dan basis abonnement van Canaal Digitaal. Wat goed bevalt enkel het aanbod van TV zenders is minimaal.

Verder hebben we nu internet en onbeperkt bellen (naar mobiel en vaste) van KPN. Wat ook goed bevalt alleen zo'n dichtgetimmerde router is vervelend.

We willen graag over stappen naar het alles in een basis pakket van canaal digitaal? We zijn net zo veel kwijt als met de oude abonnementen van KPN en CD. We gaan er qua tv zenders erop voor uit.

Nu vroeg ik mij af wat de ervaringen zijn met het alles in een pakket van canaal digitaal. Wat voor router krijg je bijvoorbeel (ik heb zo'n vermoeden hetzelfde als KPN). En moet ik me zorgen maken over een fair use policy oid. In de voorwaarden word ik 1x doorverwezen naar een andere kop en van daaruit naar de website. Waar je dus niks kunt vinden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:43
Je krijgt een Zyxel modem/router bij een CD 3-in-1.
Dat is dezelfde als klanten van Telfort krijgen (Ook KPN btw).
Er is een fair-use-policy, maar daar hoef je geen zorgen over te maken. Of je moet het echt bont maken.
Voor de rest verandert er niet zoveel, want jullie zijn al aangesloten op het KPN netwerk. Dat blijft ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ictleerling schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:25:
Goedendag,

Op dit moment hebben wij thuis een nog basiser dan basis abonnement van Canaal Digitaal. Wat goed bevalt enkel het aanbod van TV zenders is minimaal.

Verder hebben we nu internet en onbeperkt bellen (naar mobiel en vaste) van KPN. Wat ook goed bevalt alleen zo'n dichtgetimmerde router is vervelend.

We willen graag over stappen naar het alles in een basis pakket van canaal digitaal? We zijn net zo veel kwijt als met de oude abonnementen van KPN en CD. We gaan er qua tv zenders erop voor uit.

Nu vroeg ik mij af wat de ervaringen zijn met het alles in een pakket van canaal digitaal. Wat voor router krijg je bijvoorbeel (ik heb zo'n vermoeden hetzelfde als KPN). En moet ik me zorgen maken over een fair use policy oid. In de voorwaarden word ik 1x doorverwezen naar een andere kop en van daaruit naar de website. Waar je dus niks kunt vinden.

Alvast bedankt
Kabel of glasvezel geen optie?

Echter CD levert gewoon xDSL van KPN WholeSale dus hetzelfde in principe wat je nu hebt. Ze leveren een ZyXEL router die niet geheel dichtgetimmerd is. (Wat mij bij CD tegenstaat is de VERSCHRIKKELIJKE klantenservice), ik zou overwegen om je xDSL bij bijvoorbeeld Telfort onder te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
klantenservice heb ik meer gehoord ja.. Hebben meer mensen hier nog goede/slechte ervaringen mee ?

Nee helaas kabel en/of glasvezel bieden ze bij ons beide niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:37
Het enige waar je even op moet letten is of je er een nieuwe decoder bij krijgt om TV te kijken wanneer nodig. Als je een nog basiser dan basis pakket hebt, heb je waarschijnlijk een Set Top Box pakket met misschien zelfs wel een Irdeto smartcard. Daar is geen basis pakket meer op af te sluiten dus dan krijg je een nieuwe Seca3 smartcard en die zal dan niet werken in je ontvanger :)