Beste tweakers,
Ik zit met een probleem dat al een tijdje speelt, ik dacht dit op te lossen met een frisse windows install, maar dat is dus niet gelukt.
Ik kreeg tijdens het gamen al tijden rare strepen door de levels heen (COD Mw2 en COD Mw3), en soms ging het scherm dan ook op zwart, kwam ik terug op de desktop en na een aantal seconden kwam ik dan weer terug in het spel. Na de frisse windows is dit alleen nog steeds het geval
Soms gebeurt het ook gewoon tijdens het browsen, hierna krijg ik ook de melding uit het systeem vak dat de beeldscherm adapter is gecrashed en opnieuw is gestart.
- 2 verschillende versies van de software van mijn videokaart geprobeerd (ook een oudere)
- direct x 11 heeft het spel automatisch geïnstalleerd
Wat betreft mijn systeem:
- Processor Intel Core i7 950
- Moederbord Gigabyte GA-X58A-UD3R
- Geheugenmodule Corsair XMS3 6GB DDR3-1333 CL7
- Videokaart Palit GeForce GTX 460 1GB
- Harddisk/SSD OCZ Vertex 2 3.5" 120GB
- Voeding Cooler Master Real Power M520
- Monitor HP w2228h
Ik draai overigens op Windows 7 Ultimate 64 bits met SP1
Is er iemand die weet wat ik moet doen? Heb toch aardig wat centen in deze computer gestoken, maar lekker gamen zit er niet echt in zo..
Ik zit met een probleem dat al een tijdje speelt, ik dacht dit op te lossen met een frisse windows install, maar dat is dus niet gelukt.
Ik kreeg tijdens het gamen al tijden rare strepen door de levels heen (COD Mw2 en COD Mw3), en soms ging het scherm dan ook op zwart, kwam ik terug op de desktop en na een aantal seconden kwam ik dan weer terug in het spel. Na de frisse windows is dit alleen nog steeds het geval
Soms gebeurt het ook gewoon tijdens het browsen, hierna krijg ik ook de melding uit het systeem vak dat de beeldscherm adapter is gecrashed en opnieuw is gestart.
- 2 verschillende versies van de software van mijn videokaart geprobeerd (ook een oudere)
- direct x 11 heeft het spel automatisch geïnstalleerd
Wat betreft mijn systeem:
- Processor Intel Core i7 950
- Moederbord Gigabyte GA-X58A-UD3R
- Geheugenmodule Corsair XMS3 6GB DDR3-1333 CL7
- Videokaart Palit GeForce GTX 460 1GB
- Harddisk/SSD OCZ Vertex 2 3.5" 120GB
- Voeding Cooler Master Real Power M520
- Monitor HP w2228h
Ik draai overigens op Windows 7 Ultimate 64 bits met SP1
Is er iemand die weet wat ik moet doen? Heb toch aardig wat centen in deze computer gestoken, maar lekker gamen zit er niet echt in zo..