Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Magazine mbv Flash, mediabestanden werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in InDesign een digitaal magazine gemaakt. Dit heb ik gedaan met behulp van flash. Op een paar pagina's heb ik een mediabestand gebruikt. Ik heb verschillende indelingen gebruikt (mp4, fl4), maar het lukt nog steeds niet. Als ik het bestand exporteer als .swf dan werkt alles goed op mijn eigen iMac in Safari. Maar als ik het in Windows wil bekijken, in Internet Explorer, dan werken de filmpjes niet. Daar kan ik wel weer .mpg bestanden afspelen, maar daar wil InDesign weer niks mee.

Wat kan een oplossing zijn?

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Internet Explorer suckt, flash suckt. Waarom niet kijken naar HTML5?

Front-end developer.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
Omdat er nu wordt gevraagd naar een praktische oplossing?

Exporteren naar .FLA en daar de media-bestanden aanpassen naar een formaat dat in beiden werkt? Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet meer gebruikers last van zouden hebben.

Je bent blijkbaar niet de enige, en hier misschien een oplossing.

[ Voor 32% gewijzigd door inquestos op 18-10-2012 19:42 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05:37
nathanchunkie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:16:
Internet Explorer suckt, flash suckt. Waarom niet kijken naar HTML5?
Omdat de gemiddelde persoon graag 50% van het publiek niet teleur wil stellen.... Beetje kort door de bocht, vind je niet?

@Omnia900: Volgens mij moet je flashplayer het gewoon afhandelen en als de ene browser werkt zou de ander het ook moeten doen.... Test je de IE onder Windows of onder OSX?

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Staan je paden naar de files wel goed ingesteld? IE zou volgens mij prima met f4v om moeten kunnen gaan.

Raar... Is zo gek nog niet

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:02

TheNephilim

Wtfuzzle

Is http://issuu.com/ niet een oplossing?
Pagina: 1