Levertijd TV bij de BCC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nem0r
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-07 15:20
Beste mede tweakers,

Ik zit met een vraagje die misschien nog wat voorbarig is maar ik toch graag zou willen weten;

Rondom de gekte van de 19% btw weg ermee actie van de Mediamarkt in 2 verschillende locaties geweest voor het type UE46ES5500 TV van Samsung, helaas op beide locaties niet meer op voorraad.. met een wat droevige gezicht thuis aangekomen hopend op een nieuwe tv toch maar is online gekeken of er misschien een bedrijf was die meeging in de Mediamarkt prijzen.. en voila! BCC bied hem voor een zelfs goedkopere prijs aan!

Gelijk besteld met een indicatie van binnen 2 weken levertijd, netjes direct betaald via iDeal inclusief de verzendkosten (online only aanbieding) en dan maar 2 weekjes wachten :) (besteld op 29-09-2012)

2 weekjes verder nog niks vernomen of een eventuele leveringsdatum van de BCC, uiteraard even gebeld met de service desk en die konden mij alleen vertellen dat de desbetreffende product niet voorradig was en ik moest uitgaan van de online indicatie. aangegeven dat die verstreken is vertelde ze me dat ik maar moest wachten tot hij binnen is..

Aangezien ik niet zon moeilijk persoon ben, gewoon netjes wachten.
Een dag later kwam er een mailtje binnen:
Geachte heer/mevrouw,

Graag willen wij u informeren over de status van uw order.

Het gaat ons helaas niet lukken uw artikel, binnen de gestelde 14 dagen, aan u te leveren waarvoor onze welgemeende excuses.

De verwachte levertijd is nu week 43.

Indien u wilt wachten op het door u bestelde artikel hoeft u niet op deze e-mail te reageren.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Naam hier

Contact Center 0900-0555 (10 cpm)

BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
Oke dat is duidelijk!
Toch maar voor de zekerheid nog vandaag gebeld of dit nog steeds het geval is, helaas kon ze mij de exacte levertijd niet vertellen en moest ik maar einde van de week terugbellen (verder kon ze mij ook vertellen dat Samsung normaal altijd binnen 2 weken levert aan BCC)

Toch net maar nog is gekeken op de website voor een eventuele update of verandering in de indicatie van de levertijd..

Maar verrek het product staat niet meer op de website?

Dus mijn vraag uiteindelijk is, welke stappen kan ik nemen als BCC de desbetreffende model niet levert voor de prijs die ik betaald heb? (was een zeer goede deal wat mij over de streep trok!) het rare is dat de model bij ongeveer alle bekende winkels wel binnen 24 uur kunnen leveren?

Ik zou graag jullie advies/ervaring/gedachten hier over willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wanneer het product niet geleverd kan worden, wat ik mij niet kan voorstellen omdat het product geleverd wordt in week 43, overleggen met de klantenservice. Gaan voor geld laten retourneren of vragen naar een vervangend product. Aangeven dat je een tv zoekt met minimaal dezelfde specs als diegene die jij graag wou hebben. Het liefst wil je niet bijbetalen. Maar contact leggen met de klantenservice is het makkelijkst en ook tip nr 1.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 10:13
Soms kan een winkel er niets aan doen dat het product niet voorradig is.. Andere winkels hebben wellicht een grotere voorraad in huis en zouden daarom het model wel kunnen leveren, wanneer dit model bij Samsung niet voorradig is door wat voor reden dan ook dan loopt de levering dus vertraging op. Ik zou gewoon netjes afwachten, zeker als je zegt dat je een goede deal hebt gesloten.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Inderdaad wat hierboven gezegd wordt. Als BCC niet geleverd krijgt en dus ook niet kan leveren, dan kan je of wachten of annuleren en het hele bedrag terugkrijgen. Het is niet zo dat zij dan een ander type moeten leveren, alleen als er wat gergeled kan worden is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-07 22:31
De ue46es5500 die wordt deze of volgende week geleverd aan BCC.

Nog even geduld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nem0r
Bedankt voor jullie reacties, dan gewoon netjes afwachten maar.

Ik ga er ook niet van uit dat ze iets anders aanbieden, is ook niet te verwachten/eerlijk natuurlijk :)
maar zal altijd mooi zijn als ze de klant een beetje matsen ;)

Mr.Joker, dat zou erg mooi zijn! waar haal je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Nem0r schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:41:
Bedankt voor jullie reacties, dan gewoon netjes afwachten maar.

Ik ga er ook niet van uit dat ze iets anders aanbieden, is ook niet te verwachten/eerlijk natuurlijk :)
maar zal altijd mooi zijn als ze de klant een beetje matsen ;)

Mr.Joker, dat zou erg mooi zijn! waar haal je die info vandaan?
Ik werk er en heb de levertijdenlijst even bekeken. (alhoewel die op voorbehoud is, maar hij was gisteren bijgewerkt, dus wel actueel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nem0r
Mr.Joker schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:43:
[...]

Ik werk er en heb de levertijdenlijst even bekeken. (alhoewel die op voorbehoud is, maar hij was gisteren bijgewerkt, dus wel actueel.)
Bedankt Mr.Joker :)

Als er nog iets verandert qua levertijd, let me know _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-07 15:23
Nou, spannend hoor! Hou je ons op de hoogte ? :+

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nem0r
PaulDeley schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:15:
Nou, spannend hoor! Hou je ons op de hoogte ? :+
Ach man, mijn leven is zo spannend :+

En als update, nog geen tv binnen gehad of telefoontje voor een e.v.t levering :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat het product van de site gehaald wordt is blijkbaar normaal, ik heb hetzelfde.

Op de site de Panasonic 50UT50 gezien (een TV) voor 694 euro waarbij stond "alleen op bcc.nl", ik koop hem liever bij de BCC die om de hoek zit dus daar laten bestellen. De prijs was een uur later toen ik daar stond ineens 709 euro maar met wat babbelwerk toch die 694 euro kunnen houden. Een dag later was de TV van de site af en blijkt de TV volgens verwachting pas op 15 november te komen. Leuk detail: de prijs staat nu op 749 euro...een verschil van 55 euro (!).

Opzich vind ik het dus wel netjes dat ze bij een lange levertijd het product even verbergen op de site zodat ze geen teleurgestelde klanten kunnen krijgen. De TS heeft daar net pech mee gehad gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Volgens mij gaat het model wat de TS gekocht heeft eruit.

Dat is de reden dat hij van de website is.

Vaak is het zo dat de modellen nog wel in de winkels te kopen en te bezichtigen zijn, maar dat ze van de website afgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Niet perse dus, zoals ik beschrijf heb ik een type van halverwege dit jaar die vanwege de lange levertijd ook ineens van de site is verdwenen.
Pagina: 1