.
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:28 ]
Intentionally left blank
[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 18-10-2012 01:42 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dat lijkt me niet aan de orde hier; er is wel degelijk een response van 104 tekens maar Hasse "ziet" deze niet. En dat is heel goed mogelijk als de response iets is als:alex3305 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:48:
Daarnaast kan het soms helpen om jezelf voor te doen als een andere browser. Zie ook bijvoorbeeld deze StackOverflow vraag.
1
2
3
4
5
6
| <foo id="123"> <bar id="456"> <baz id="789"> </baz> </bar> </foo> |
1
| <foo id="123"><bar id="456"><baz id="789"></baz></bar></foo> |
In particular, user agents should collapse input white space sequences when producing output inter-word space.
[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 18-10-2012 02:10 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Again: dat lijkt me niet aan de orde (maar ik sluit 't niet uit). Er is namelijk een response, te zien aan string(104) " ".johnkeates schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 02:05:
Het is ook mogelijk dat het servercertificaat fout is. (fout, als in, geen hostname als cn) Zet CURLOPT_SSL_VERIFYHOST ook eens uit. Daarnaast: je kan ook je netwerkverkeer sniffen, misschien komt dat hele request verhaal niet eens door of op gang! Meten is weten enzo
Over mij
Dat. Je hele post is redelijk klok/klepelVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
moet ik beter het antwoord van RobIII bestuderen?
XML behandel je alleen met een DOM/SAX parser. Alle andere geintjes (regexes, string-functies als substr) en dergelijken zijn gewoon out of the question. Punt. Nee, geen maar en mits.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
Als ik substr doe op $result (bv van 1 tot 20) dan krijg ik wel een deel van de xml file te zien.
Hoezo "vreemde characters"Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
Ik heb de result nu helemaal ontdaan van vreemde characters en dan werkt het wel.
Dat is één manier (het zojuist genoemde escapen) om toch XML weer te geven; een andere is deze oplossing gebruiken of zelfs met een content-type text/xml of application/xml. Maar al die oplossingen zijn alleen bedoeld voor wanneer je die XML wil weergeven in je browser. Ik neem echter aan dat je iets met die XML wil gaan doen (verwerken, in een DB proppen, weet-ik-het) i.p.v. weergeven. En dan hoef je die zaken dus helemaal niet te gebruiken maar juist een DOM/SAX parser.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
code:
1 $result = trim(htmlentities($result, ENT_QUOTES, 'utf-8'));
Soort van work around oplossing...
[ Voor 79% gewijzigd door RobIII op 18-10-2012 19:08 ]
Over mij
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq