Defunctus Deo Juvente
[edit]alles wat er na 2 april is gebeurt is gewist (volgens het verhaal op fok).
Verwijderd
User 'Feeree' bestaat niet, ga terug en vul een bestaande user in.
Waaaaah! En ik hoop dat ik dan wel nog op SG mag komen...
Die zijn toch niet meer gelinkt aan een account, dus zou toch geen punt moeten zijn?Op donderdag 31 mei 2001 21:00 schreef Buzzman het volgende:
Alle user icons van de mensen die na 2 april zijn eengemeld bestaan nog wel, kan dat niet voor problemen zorgen?
Virussen? Scan ze hier!
Ja.. dat is ook lullig(al kan ik er nu wel komen met nieuwe user??)Op donderdag 31 mei 2001 21:00 schreef FR het volgende:
Ikke dus!
User 'Feeree' bestaat niet, ga terug en vul een bestaande user in.
Waaaaah! En ik hoop dat ik dan wel nog op SG mag komen...
Enne.. was voor 2 april geregged en toch me account kwijt
* Wil niet opfokken..alleen vragen *
Defunctus Deo Juvente
ik ongeveer 1800 posts (van 6900 naar 5100 ongeveer). Nah ja, life goes on hé.Op donderdag 31 mei 2001 21:01 schreef havana het volgende:
500 posts... ik ben er 1105 ofzo kwijt
Virussen? Scan ze hier!
ik ook rond de 700, nou ja.. boeiuhOp donderdag 31 mei 2001 21:01 schreef havana het volgende:
500 posts... ik ben er 1105 ofzo kwijt
Dat klopt, maar die staan nog wel in de directory die van de desbetreffende user is.Op donderdag 31 mei 2001 21:01 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Die zijn toch niet meer gelinkt aan een account, dus zou toch geen punt moeten zijn?
ik weet niet als user 21003 zich opnieuw aanmeld dat ie dan de icons heeft van de oude 21003.
Verwijderd
Helaas ben ik in de progress bijna 1000 posts kwijt geraakt.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
First of all: Ik ben jou een verontschuldiging schuldig.Op donderdag 31 mei 2001 20:59 schreef nelis het volgende:
...
vooral veel nuttige informatie van anderen kwijt waar ik zeker wat aan had.
[edit]alles wat er na 2 april is gebeurt is gewist (volgens het verhaal op fok).
Sorry nelis!
Ja ik denk idd dat het een hele tijd duurt voordat alles weer helemaal normaal is, als het al gebeurt
Maar zoals Femme al een keer zei (ander topic) als we allemaal meewerken komen GoT en T.net er wel weer boven op
Nu werkt het tenminste weer
zoals je zelf al in dit topic ziet is het heel goed mogelijk om 600 posts in 2 maanden te fabriceren waarvan het meerendeel nog nuttig is ook. maarre, tof dat je het toe geeft dus water eroverOp donderdag 31 mei 2001 21:13 schreef Jake het volgende:
[..]
First of all: Ik ben jou een verontschuldiging schuldig.
Sorry nelis!
...
ja, je eigen posts kwijt raken vind ik nog niet eens zo heel erg. het feit dat er hele interessante en nuttige discussies verloren zijn gegaan vind ik veel erger. in veel topics stond erg bruikbare informatie die nu gewoon allemaal pleiten isOp donderdag 31 mei 2001 21:02 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
ik ook rond de 700, nou ja.. boeiuh
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
anyway ik hoop dat ze de toegang tot SG en NS open houden voor mensen die die toegang nog wel hadden (die dus geregd waren voordat die regeling werd ingesteld), maarja das maar afwachten hoe het wordt...
vraagje: zijn alle users op t.net nu ook weg???
boehoe, nu nog maar 494 posts
heb je er tenminste wel weer een post bij....Op donderdag 31 mei 2001 21:24 schreef Windhoosje het volgende:
gaat iedereen hier nou het aantal posts wat ie mist opnoemen??
ach ik heb het in een andere posting er als edit bijgevoegd, dus zal het hier niet weer doen.
En toch, het is jammer dat het zo gaat want zeg nou zelf 1000 postings staat gewoon beter dan een stuk of 100
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
idd. Vooral in Spiel-spelletjes stonden flink wat dingen die ik moest weten, en ik Graphic-webblabla...Op donderdag 31 mei 2001 21:24 schreef nelis het volgende:
[..]
ja, je eigen posts kwijt raken vind ik nog niet eens zo heel erg. het feit dat er hele interessante en nuttige discussies verloren zijn gegaan vind ik veel erger. in veel topics stond erg bruikbare informatie die nu gewoon allemaal pleiten is
Verwijderd
494 and counting..Op donderdag 31 mei 2001 21:40 schreef Clithopias het volgende:
bij deze een test of ik nog bestaenne, ik had 700+ posts, kijken hoeveel ik er nu nog heb
/me mist er ook een aantal, geen idee op hoeveel ik precies zat, ergens net boven de 200 geloof ik, zit nu op 42..... euh dit is 43
HlpDsk
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
weet ok nie waar dat eigelijks te zien is
maar 'k ben er eerder ok al 1500 kwijt geraakt door het verlies van onzin
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
ben wel best veel posts kwijt.
dus maar ff opnieuw aangemeld als
Nelly___
Dus, user SuperSay-in, gaat er nu mee door als Nelly___
Suc6 allemaal,
Nou, er zijn nog 22k users over en we zaten al op 25k, dus een dikke 3k missen we wel denk ik.Op donderdag 31 mei 2001 20:58 schreef HappyFun het volgende:
Hoeveel mensen zijn er nu kwijt geraakt?
Want had 2 accounts(jaja) maar ben benieuwd wie allemaal kwijt zijn
Admins to?(zo niet grappig zijn..)
Als ik de topic las over namen reggen die bijna idem zijn
Ik mis ook 2600 posts, da's 60% van mijn totaal
Dat doet pijn
Ik stond 15e ofzo, maar ja... Dat interesseert ook niet zo... Ik baal gewoon omdat er dus 2600 posts van mij weg zijn waarin ik mijn best deed wat nuttigs te posten of een leuke opmerking te maken. Dat is errug veel tekst, reken daar maar op.Op donderdag 31 mei 2001 23:12 schreef Nielsz het volgende:
Ik was alles kwijt, was niet meer geregged.
En ik was al zo dicht bij de top 100...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De inhoud is erger. D'r zijn een aantal topics die toch wel genmist zullen worden, dat vind ik erger.Op donderdag 31 mei 2001 23:14 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog 22k users over en we zaten al op 25k, dus een dikke 3k missen we wel denk ik.
Ik mis ook 2600 posts, da's 60% van mijn totaal
Dat doet pijn
Verwijderd
Hoeveel posts ik kwijt ben zal mij niet boeien GoT is weer en daar doen we et voor
Da's waar... Maar ik bedoel: moet je je eens verplaatsen in een newbie die netjes nuttige posts heeft gedaan en nu ineens merkt dat zijn complete account weg is? Da's best lullig. Ik moest alleen mijn profile effe aanpassen...Op donderdag 31 mei 2001 23:15 schreef Jaymz het volgende:
[..]
De inhoud is erger. D'r zijn een aantal topics die toch wel genmist zullen worden, dat vind ik erger.
Maar idd, er zijn een aantal topics die niet gemist mochten worden... Zoals die in mijn signature... Ik had zondag een enorme post gemaakt met prijzen e.d.... Alles weg
En zo zijn er ongetwijfeld belangrijkere topics... Het is idd goed k*t
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Word dat weer aangepast?Op vrijdag 01 juni 2001 01:52 schreef Jotti het volgende:
Tja, ik ben er bijna 1350 kwijt. Damn, I feel like a newbie
Euhmmm,bij iedereen dan
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
hehe, wazig eigenlijk. Het boeit niet zoveel, maar met wat zo weinig posts voel je je toch wat "naakt" ..Op vrijdag 01 juni 2001 01:52 schreef Jotti het volgende:
Tja, ik ben er bijna 1350 kwijt. Damn, I feel like a newbie
enneh je hebt nog >1000 posts, voor de crash waren er maar 360 lui ofzo die boven de 1000 zaten. (daar was nog een leuk topic over, maareh...
Daar hoorde ik ooit ook bij. Ik ben pas dramatisch teruggegaan. Erg eigenlijk dat ik dat toch zo erg vind. Nouja, met deze enormee onzinpost kom ik alweer een stappie verder...
we zouden natuurlijk ook met z'n allen bij de 0 kunnen beginnen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
He verdomme,moet ik weer helemaal opnieuw beginnenOp vrijdag 01 juni 2001 01:55 schreef Jotti het volgende:
Ben bang van niet
Je ben niet de enige die posts kwijt is
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Ik moest btw ook opnieuw registeren.. maar dat boeit nie echt.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."