Internetradio geeft problemen met NPO streams

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371777

Topicstarter
Goedemiddag allen,

Sinds een jaar ben ik bezig om mijn internetradio goed te krijgen. We hebben hier een tweetal internetradio's geprobeerd, die beide problemen geven met (en dat is het vreemde) de NPO streams (Radio 1,2,3,enz.). Een tijdje kunnen we ze prima ontvangen, dan vallen ze ineens weg en zijn niet meer op te roepen.

De meest recente radio is nu twee maanden hier, en begint nu ook. Vanmorgen prima geluid, vanmiddag de melding: Stream afgelopen. Via Reciva (de club waar ik de streams weg haal) kan ik op de PC de streams gewoon horen, alleen het apparaat weigert alle dienst. Alle andere zenders die ik probeer doen het wel. Binnen reciva op de pc zender toegevoegd aan mijn zenders, ook geen oplossing. Firmware upgrade een paar weken geleden gedraaid, nu geen beschikbaar. Rara...

Weet iemand hier een oplossing voor?? De huidige radio is een DNT iPdio Tune. Mocht ik op de een of andere manier rechtstreeks in het apparaat kunnen melden op welk adres-ie de stream moet zoeken, prima, maar ik kan niet vinden waar dat in te voeren. BVD!!

Groet,

Johan