Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vraag] Waar moet ik aan denken qua audio systeem

Pagina: 1
Acties:

• RBNPLM
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 01:49
Goedemorgen/middag/avond/nacht beste tweakers,

Ik heb een vraag, ik kom niet meer uit waar ik aan moet denken om een speaker systeem te kopen voor mijn TV, Apple TV/Computer en draadloos kunnen verbinden met mobiele apparaten?!
Ik ben denk ruim dag in totaal bezig naar het zoeken van een geschikt systeem met de wensen die ik heb.
Ik zie nu gewoon door de bomen het bos niet meer, ik hoop dat iemand zin en tijd heeft om mij te kunnen helpen. Ik dacht eerst zelf te kunnen uitzoeken maar mijn brein is nu te gefrituurd. En van winkel personeel ben ik het zat, te gefixeerd in het moeten verkopen.

Ik ben op zoek naar een speaker systeem dat ik in verbinding wil hebben met een Apple computer, Apple TV, LED-tv, en eventueel draadloos connectie met mobiele apparaten. Draadloos hoeft niet perse, maar geniet wel voorkeur.
Liefst geen logge reciever, 2.1 systeem voldoet prima daar naar zat ik te zoeken ook alleen ik zie het gewoon niet meer wat beste optie zou zijn. Bestaat er een oplossing tussen het budget 150-200 euro.
(Speakers heb ik al, niet het beste dat weet ik maar ben ook geen audiofiel)

Alvast hartelijk dank voor jullie expertise, mocht er nog cruciale vragen zijn die ik waarschijnlijk ben vergeten op te noemen. Wees vooral kwaad en scheld mij uit en vraag het mij xD:).

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:42

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud> cea

Wise enough to play the fool

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:43
je zult iets tussen de apparaten en de speakers moeten hebben zodat je meerdere bronnen kan aansluiten en tussen kan switchen.

Dan kan een mengpaneel zijn of een versterker. Sommige mediaspelers hebben ook die mogelijkheid. Je zou ook de PC als mengpaneel kunnen gebruiken door een wat uitgebreidere geluidskaart te nemen.

Maarja, zoals jezelf al zegt blijven er dan nog 1001 opties over. Om die reden moet je je eisen wat verder specificeren zodat er wat minder keus overblijft.

- budget 160~200,-
- je wilt blijkbaar een 2.1 set?

andere vragen die je jezelf kan stellen;
- hoeveel vermogen wil je hebben, wil je zware kamervullende speakers of voldoet een klein surroundsetje al aan al je wensen?
- hecht je veel waarde aan geluidskwaliteit of voldoet een gemiddeld logitech setje?
- vind je het design van de apparaten belangrijk?
- nog meer?