Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:03
Beste,

Op dit moment heb ik een Tele2 1 jarig sim-only abonnement, deze verloopt pas over ± half jaar.
Nu maakt tele2 gebruik van het t-mobile netwerk en bij ons in de regio is dit berijk bar slecht kwa internet/3G.
Nu wilde ik overstappen op Vodafone Bel-sms-web Sim-Only maar hoe zit het dan met mijn huidige abonnement bij Tele2?
Telefoon: iPhone 3Gs 16GB (Over 2 weken iPhone 5)

ReTechNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ReTechNL schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:13:
Beste,

Op dit moment heb ik een Tele2 1 jarig sim-only abonnement, deze verloopt pas over ± half jaar.
Nu maakt tele2 gebruik van het t-mobile netwerk en bij ons in de regio is dit berijk bar slecht kwa internet/3G.
Nu wilde ik overstappen op Vodafone Bel-sms-web Sim-Only maar hoe zit het dan met mijn huidige abonnement bij Tele2?
Telefoon: iPhone 3Gs 16GB (Over 2 weken iPhone 5)

ReTechNL
Je kan rustig 2 abonnementen naast elkaar laten lopen, dan heb je geen issues. Je zou kunnen vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze het contract kunnen overnemen en dat je het dan afkoopt. Anyway, ik zou contact leggen met tele2 en met vodafone. Heb je meteen een antwoord van partijen die het er meest mee werken ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Je kan ook zelf je oude contract afkopen en dan nummerportering naar Vodafone doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit past beter in Mobile Aankoopadviesforum, ik verplaats het voor je. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
Ik heb inmiddels vodafone en Tele2 gesproken, hieruit is gebleken dat ik mijn abbonement moet afkopen als ik over wil stappen naar vodafone. Dit is allemaal wel leuk en aardig maar heb vorige week mijn abbonement verhoogt van 300 naar 500 minuten. Niet dat dat roet in het eten gooit maar toch...
Tevens gaat Tele2 het berijk bij mij in de omgeving testen. Dit omdat de dekking van t-mobile hier kwa 3G bar slecht is.
Mochten zij op de zelfde conclusie komen als mij dan hoef ik het niet af te kopen en wordt het contract nietig verklaart aangezien zij niet kunnen voldoen aan de eisen bij mij in de regio.
Dit zou betekenen dat ik dan kosteloos kan overstappen zonder het abbonement af te kopen.

Ze nemen van de week binnen 5 inmiddels 4 dagen contact op met mij betreffende de dekking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Even een andere vraag tussen door. Wat is de regio waar je het over hebt. Want zit ook op het punt van provider te switchen, dus ben wel benieuwd waar jij je huidige Tele2 abonnement gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
borstel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:53:
Even een andere vraag tussen door. Wat is de regio waar je het over hebt. Want zit ook op het punt van provider te switchen, dus ben wel benieuwd waar jij je huidige Tele2 abonnement gebruikt.
Ik zit in regio westland.
Inmiddels gaat tele2 mij eerst een nieuw simkaartje sturen en moet ik nog steets terug koppeling krijgen van de technische buitendienst.
Tevens heb ik van Tele2 vernomen dat je je sim-only abbo niet kan afkopen. Zijn er hier meer die hier ervaring mee hebben?
Pagina: 1