Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Anouk zal Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie songfestival. Het nummer is nog niet bekend. Wat is jullie mening?

http://nos.nl/artikel/430...rovisie-songfestival.html

Ik zelf ben vooral benieuwd naar het nummer, daar hangt alles vanaf. Aan Anouk's zangprestaties zal het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:24

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:25:
Anouk zal Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie songfestival. Het nummer is nog niet bekend. Wat is jullie mening?

http://nos.nl/artikel/430...rovisie-songfestival.html

Ik zelf ben vooral benieuwd naar het nummer, daar hangt alles vanaf. Aan Anouk's zangprestaties zal het niet liggen.
Daar hangt helemaal niks vanaf. Het maakt niet uit wie wij sturen, het gaat nou eenmaal niet om de muziek. Het is iedereen zo langzamerhand toch wel duidelijk hoe dat Eurovisiesongfestival werkt? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Koppensneller op 17-10-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
Jammer dat het de laatste jaren alleen maar draait om vriendjes politiek. En niks(weinig) meer met muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:13
chimera2 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:31:
Jammer dat het de laatste jaren alleen maar draait om vriendjes politiek. En niks(weinig) meer met muziek.
En dat er net zoals bij Expeditie robbinson alleen maar BNR's komen, kunnen ze niet een NONO zanger gebruiken ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Vaak heeft deelname slechte invloed op de carriere dus ik vind dit een goede keus.
Volgend jaar maar kane sturen?

Songfestival zelf mogen ze van mij afschaffen. iig dat sms-stemmen en terug naar vakjury maar die is al jaren teveel bezig met vriendjespolitiek.

Of nooit meer mee doen of niet meer serieus nemen. Vals zingende Adje of een homofiele travestiet die eigenlijk uit Turkije komt. Met die laatste heb je nog kans om te winnen. Dus eigenlijk gewoon Ali B sturen dus :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Wil je Anouk ff niet vergelijken met Kane plz.

Ik snap niet precies wat Anouk, imo een fantastische singer/songwriter die keer op keer met haar nummers laat zien hoeveel talent ze heeft, moet met het songfestival.

Erg benieuwd of ze een catchy nummer heeft geschreven waarmee we weer een keer meedoen om de prijzen.

En ja ze mogen het van mij op zich ook wel afschaffen en de raarste liedjes winnen vaak maar Nederland had daar ook wel iets beter op kunnen inspelen.

Als je goed kijkt naar wat populair is en de laatste jaren wint, dan weet je dat je met Gordon en consorten en de 3 J's nergens gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:03
L1nt schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:47:
Dus eigenlijk gewoon Ali B sturen dus :+
Ali B is een marokkaan ;)

Ik ben niet zo kapot van Anouk, maar talent heeft ze wel. Winkans zal een stuk hoger liggen IMHO.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Nederland is West Europa, Anouk is een blanke vrouw. Geen kansen dus voor Nederland.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:04:
Nederland is West Europa, Anouk is een blanke vrouw. Geen kansen dus voor Nederland.
euh, volgens mij zijn ze in oost-europa een stuk racistischer dan in west-europa... dus blankheid is juist een voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Anouk, heerlijke rock chick. Misschien wel de enige mogelijkheid om er nog iets van te bakken en in de finale te komen. Het winnen is niet eens een doel meer maar de finale halen, zegt wat over NL :').

Mja Denemarken won wel met die violist die erg mooi kon zingen ook. Terechte winnaar toendertijd hoor.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 10:14
Ik ben geen fan van Anouk maar ik geloof niet dat het onze winkansen vergroot. Ten eerste kent in het buitenland niemand Anouk (stel IJsland stuurt hun Anouk zou dat ook geen indruk maken op ons). Ten tweede spreken de liedjes van Anouk geen enorm publiek aan (in vergelijking met het nummer van vorig jaar bijv.). En als laatste is het gewoon zo dat er nog al een vriendjespolitiek is maar dat was al wel bekend zie ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:16

Daniel36

vernieuwde formule

Kijkt er iemand naar dat gebeuren dan? Naast bejaarden bedoel ik.
Overigens vind ik Anouk veel te goed voor die vertoning, laten we Gordon maar sturen, of Gerard Joling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:16

Standeman

Prutser 1e klasse

;(

Anouk moet niet gaan... Ik zal mijn beeld van haar moeten bijstellen als ze aan een dergelijke schertsvertoning zal meewerken.
Daniel36 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:49:
Overigens vind ik Anouk veel te goed voor die vertoning, laten we Gordon maar sturen, of Gerard Joling.
Gordon is al geweest met de Toppers.. (en, zoals verwacht, hopeloos verloren). Maar nog steeds wel beter als die doos met die indianentooi.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Eigenlijk kan het ook niet, Anouk is (polderlandse) rock n roll en het songfestival is, tja...hoe zeg ik dat zonder beledigend te zijn?Een sneue boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Daniel36 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:49:
Gordon wil ook, die wil zich inschrijven voor Zwitserland.

Overigens top dat Anouk het aan durft, al ben ik ook bang dat het niks wordt (en dat ligt niet aan Anouk). Glennis Grace heeft het ook al eens geprobeerd en die heeft toch ook een aardige stem.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Misschien kunnen ze Anita Meyer afstoffen en erheen sturen.
Die heeft heeft tenminste een goede stem en zat wat meer in het juiste genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Ik hoor de afgelopen jaren veel gezaag dat het Vriendjespolitiek is etc. Hebben we er wel eens goed naar gekeken wat we allemaal gestuurd hebben? Sieneke met het "geweldige"nummer Sjalalie, als we dan toch willen lachen stuur dan gewoon zanger rinus! Gordon en 2 andere nichten met het nummer Shine, het word niet veel slechter, nichteriger en fouter dan dat!!! En dan glennis. de beste van de drie maar nederland heeft toch veel meer. Stuur caro Emerald, Direct, Van Velzen of idd Anouk! dat zijn tenminste artiesten! Niet van die mafkezen die bekend zijn omdat ze aandachtgeil zijn, maar serieuze artiesten die hun best doen een carriére te maken en goede muziek te maken!

Ik heb alle vertrouwen in anouk! Ook al winnen we niet, we hebben iig iemand gestuurd waar we ons niet voor hoeven te schamen!

Moet er wel even bijblaten dat het hele songfestival me geen ene fuck kan schelen! Vind t een aanfluiting maar ik denk wel dat we ons als kleine kutlandje de laatste jaren flink voor schut hebben gezet daar!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Pagina: 1