Ik hoor de afgelopen jaren veel gezaag dat het Vriendjespolitiek is etc. Hebben we er wel eens goed naar gekeken wat we allemaal gestuurd hebben? Sieneke met het "geweldige"nummer Sjalalie, als we dan toch willen lachen stuur dan gewoon zanger rinus! Gordon en 2 andere nichten met het nummer Shine, het word niet veel slechter, nichteriger en fouter dan dat!!! En dan glennis. de beste van de drie maar nederland heeft toch veel meer. Stuur caro Emerald, Direct, Van Velzen of idd Anouk! dat zijn tenminste artiesten! Niet van die mafkezen die bekend zijn omdat ze aandachtgeil zijn, maar serieuze artiesten die hun best doen een carriére te maken en goede muziek te maken!
Ik heb alle vertrouwen in anouk! Ook al winnen we niet, we hebben iig iemand gestuurd waar we ons niet voor hoeven te schamen!
Moet er wel even bijblaten dat het hele songfestival me geen ene fuck kan schelen! Vind t een aanfluiting maar ik denk wel dat we ons als kleine kutlandje de laatste jaren flink voor schut hebben gezet daar!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983