Berichten blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418414

Topicstarter
Is er een manier om gebruikers te blokkeren zodat ik geen berichten meer van ze ontvang?

mvg,
Besluitloos

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 17-10-2012 13:53 . Reden: dat kan wel wat normaler, toch? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:44
van wie te blokken?

onder je DM Gedeelte staat deze tekst
Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers.net en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers.net indien dit noodzakelijk geacht wordt. Spam of anderszins ongewenste direct messages kan je hier melden.
waarbij hier een link is naar > http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26

[ Voor 91% gewijzigd door 418O2 op 17-10-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:12

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Iets meer info zou fijn zijn.

Never mind, het gaat dus blijkbaar om Direct Messages.

[ Voor 49% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-10-2012 17:44 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Iets meer informatie zou inderdaad wel nuttig zijn. Wat voor berichten wil je blokkeren? Reacties op V&A advertenties? Reacties op nieuwsartikelen? Direct Messages? E-mails?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:09
Anoniem: 418414 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:21:
Is er een manier om gebruikers te blokkeren zodat ik geen berichten meer van ze ontvang?

mvg,
Besluitloos
Hoi

Nee, dat is er niet. Je kan alleen alle DM's uitzetten. Wat wel kan is dat je updates van een bepaalde discussie kan negeren. Dat doe je door onderaan bij eigenschappen een vinkje te zetten bij "Discussie negeren". Dan krijg je geen notificatie meer bij nieuwe berichten in die bepaalde DM discussie.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JETIcfaO6q449JRF6bYMzSf2/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

zeef schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:57:
[...]

Hoi

Nee, dat is er niet. Je kan alleen alle DM's uitzetten. Wat wel kan is dat je updates van een bepaalde discussie kan negeren. Dat doe je door onderaan bij eigenschappen een vinkje te zetten bij "Discussie negeren". Dan krijg je geen notificatie meer bij nieuwe berichten in die bepaalde DM discussie.

[afbeelding]
Dus als ik kwaad zou willen, zou ik jou 100 x een DM kunnen sturen en jij zal dan 100 keer de discussie negeren? Natuurlijk snap ik dat als ik het 5 keer bij jou zou doen ik een ban aan mijn broek heb, dit is even puur ter illustratie.

Is het de moeite waard om hier een featurerequest voor in te dienen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:09
Lijkt me een nuttige request. :) Overigens denk ik dat als iemand dat zou doen een ban ook een heel probaat middel zou zijn. })

[ Voor 59% gewijzigd door zeef op 17-10-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Outerspace schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Is het de moeite waard om hier een featurerequest voor in te dienen?
Het nadeel van zoiets is dat mensen een keer uit frustratie iemand blokkeren, vervolgens is de boel een beetje afgekoeld en wordt er een DM gestuurd die wel aan moet komen en dan opent diegene een bug-dinges dat hij berichten niet ontvangt. Of je moet dan de verzender gaan informeren dat hij geblokkeerd is door de ontvanger, waarna je daar weer discussie over krijgt. Is het niet handiger om, voor de paar keer per jaar dat zoiets voorkomt (nattevingerschatting), de ontvanger een topic hierover in SM te laten openen? Bespaart ook weer meteen behoorlijk wat devtijd, al heb ik daar natuurlijk geen zicht op.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschien een idee om de data-attributen meer te gebruiken. Als je op het post-element een identifier zet (de username bijvoorbeeld), dan kan je met een stuk custom CSS die posts voortaan gewoon zelf hiden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418414

Topicstarter
ik vind het wel een goede feature request, maar dat is mijn mening. Voorlopig ga ik DM's uitzetten, ik heb daar eerlijk gezegd toch geen boodschap aan.

Sorry (Dirk) voor de dubbelpost, ik kon deze vraag niet meer terugvinden en ik was ook niet meer helemaal zeker of ik ze wel gepost had...

@cloud, wat bedoel je met normaler? Zijn pleonasmen niet toegelaten?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 418414 op 23-10-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anoniem: 418414 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:11:

@cloud, wat bedoel je met normaler? Zijn pleonasmen niet toegelaten?
Lang leve Diffs
offtopic:
Wat daar oorspronkelijk stond was nou niet bepaald vriendelijk te noemen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een pleonasme is twee keer hetzelfde zeggen met andere woorden. Da's niet bepaald wat je in de topicstart deed. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1