Is er een manier om gebruikers te blokkeren zodat ik geen berichten meer van ze ontvang?
mvg,
Besluitloos
mvg,
Besluitloos
[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 17-10-2012 13:53 . Reden: dat kan wel wat normaler, toch? ]
[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 17-10-2012 13:53 . Reden: dat kan wel wat normaler, toch? ]
waarbij hier een link is naar > http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers.net en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers.net indien dit noodzakelijk geacht wordt. Spam of anderszins ongewenste direct messages kan je hier melden.
[ Voor 91% gewijzigd door 418O2 op 17-10-2012 13:24 ]
[ Voor 49% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-10-2012 17:44 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
HoiAnoniem: 418414 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:21:
Is er een manier om gebruikers te blokkeren zodat ik geen berichten meer van ze ontvang?
mvg,
Besluitloos
Dus als ik kwaad zou willen, zou ik jou 100 x een DM kunnen sturen en jij zal dan 100 keer de discussie negeren? Natuurlijk snap ik dat als ik het 5 keer bij jou zou doen ik een ban aan mijn broek heb, dit is even puur ter illustratie.zeef schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
Hoi
Nee, dat is er niet. Je kan alleen alle DM's uitzetten. Wat wel kan is dat je updates van een bepaalde discussie kan negeren. Dat doe je door onderaan bij eigenschappen een vinkje te zetten bij "Discussie negeren". Dan krijg je geen notificatie meer bij nieuwe berichten in die bepaalde DM discussie.
[afbeelding]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 59% gewijzigd door zeef op 17-10-2012 16:05 ]
Het nadeel van zoiets is dat mensen een keer uit frustratie iemand blokkeren, vervolgens is de boel een beetje afgekoeld en wordt er een DM gestuurd die wel aan moet komen en dan opent diegene een bug-dinges dat hij berichten niet ontvangt. Of je moet dan de verzender gaan informeren dat hij geblokkeerd is door de ontvanger, waarna je daar weer discussie over krijgt. Is het niet handiger om, voor de paar keer per jaar dat zoiets voorkomt (nattevingerschatting), de ontvanger een topic hierover in SM te laten openen? Bespaart ook weer meteen behoorlijk wat devtijd, al heb ik daar natuurlijk geen zicht op.Outerspace schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:00:
[...]
Is het de moeite waard om hier een featurerequest voor in te dienen?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 418414 op 23-10-2012 14:18 ]
Lang leve DiffsAnoniem: 418414 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:11:
@cloud, wat bedoel je met normaler? Zijn pleonasmen niet toegelaten?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq