Wijziging User Review - bfabox Barbie500

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfabox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hallo,

ik heb een advertentie geplaatst waarin ik een defect HTC Wildfire S aanbood d.m.v. een veiling. Hierop is geboden door Barbie500 en hij heeft deze veiling vervolgens gewonnen.

Na een paar mailtjes krijg ik na ongeveer een week te horen dat hij geen interesse meer heeft en de koop niet doorgaat.

Ik heb hem vervolgens een negatieve reactie gegeven om de volgende redenen:
- reactie duurt erg lang (geeft aan dat dat komt door een https error van hotmail, maar dan had hij ook een DM kunnen sturen)
- plaatst een bod op een veiling, maar heeft na afloop van de veiling ineens geen interesse meer. Biedt dan aub niet mee!

Heb via DM aangegeven dat mijn negatieve beoordeling kwam doordat hij eerst niet reageert en daarna terugkrabbelt terwijl hij de veiling heeft gewonnen. Vervolgens krijg ik zelf een negatieve reactie :?
Door mensen die terugkrabbelen na het winnen van een veiling hebben heel veel Tweakers een hekel aan veilingen. Hoe vaak zie je wel geen advertentie staan: wegens afhaken van de koper opnieuw aangeboden.

In mijn ogen heb ik correct gehandeld en is mijn negatieve beoordeling niet terecht.
Terugkrabbelen na het winnen van een veiling is wat mij betreft een terechte negatieve beoordeling waard.
Graag de negatieve beoordeling van Barbie500 aan mij verwijderen.

Advertentie
V&A aangeboden: HTC Wildfire S Wit

User Reviews:
gallery: bfabox

[ Voor 9% gewijzigd door bfabox op 17-10-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehJokur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07-2023
Als ik een bod plaats dan heeft er nog geen communicatie plaatsgevonden, een negatieve/positieve V&A beoordeling mag pas worden geplaatst als er werkelijk communicatie is geweest over het product zelf.
Jij hebt die negatieve beoordeling gegeven omdat ik een bod heb geplaatst en vervolgens niet gereageerd heb, dan is er geen werkelijke communicatie geweest.

Mijn 2e hands prijzen worden bepaald volgens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfabox
  • Niet online
Hallo,

wanneer je een bod plaatst op een veiling ga il er van uit dat je de telefoon ook werkelijk over wil nemen. Anders kun je beter EERST contact opnemen en daarna pas een bod plaatsen.

De veilingen op Tweakers worden op deze manier niet betrouwbaarder. Als iedereen maar meebiedt terwijl ze geen interesse hebben.

Voorstel:
Beide negatieve reacties verwijderen. Zowel die van mij aan jou als die van jou aan mij.
Akkoord?

[ Voor 6% gewijzigd door bfabox op 18-10-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehJokur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07-2023
ik ga akkoord!

Mijn 2e hands prijzen worden bepaald volgens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444018

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 444018 op 18-10-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfabox
  • Niet online
akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfabox
  • Niet online
We zijn beide akkoord, dus graag de negatieve reacties verwijderen.
Zowel die van bfabox aan Barbie500 als die van Barbie500 aan bfabox.

[ Voor 41% gewijzigd door bfabox op 18-10-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 20:40

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.