Beste mede Tweakers,
Net voor mij een mooi systeem gekocht maar door omstandigheden de komende maanden geen tijd om het in elkaar te zetten.
Zou iemand in omgeving Hoofddorp (Noord Holland) het leuk vinden om dit tegen een passende vergoeding te willen doen? Graag had ik het zelf gedaan maar mijn werkgever had andere plannen...
Alle onderdelen zitten nog in de doosjes alles net nieuw gekocht. hier onder een overzicht. Voor mij was dit een hele uitgave dus ik wil wel dat het goed gebeurd ook omdat systeem echt een paar jaar mee moet.
Mvg.
Peter.
Cooler Master Silencio 550 Tower
Corsair DDR3-kit
LG GH24NS90
Asrock B75 Pro3-M Socket 1155
Intel Core i5 3450 Boxed Socket 1155
Samsung 830 series 128GB
XFX HD7770 Double Dissipation
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
XFX Pro 450W v2 450 watt
Seagate Barracuda Green 2TB
Net voor mij een mooi systeem gekocht maar door omstandigheden de komende maanden geen tijd om het in elkaar te zetten.
Zou iemand in omgeving Hoofddorp (Noord Holland) het leuk vinden om dit tegen een passende vergoeding te willen doen? Graag had ik het zelf gedaan maar mijn werkgever had andere plannen...
Alle onderdelen zitten nog in de doosjes alles net nieuw gekocht. hier onder een overzicht. Voor mij was dit een hele uitgave dus ik wil wel dat het goed gebeurd ook omdat systeem echt een paar jaar mee moet.
Mvg.
Peter.
Cooler Master Silencio 550 Tower
Corsair DDR3-kit
LG GH24NS90
Asrock B75 Pro3-M Socket 1155
Intel Core i5 3450 Boxed Socket 1155
Samsung 830 series 128GB
XFX HD7770 Double Dissipation
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
XFX Pro 450W v2 450 watt
Seagate Barracuda Green 2TB