Hallo Allemaal
Ik heb momenteel een erg vreemd probleem bij me laptop bij het opstarten.
Paar weken terug heb ik perongeluk beetje cola over me toetsebord gemorst.
Waardoor sommige knopjes het niet meer deden Zoals: Z,C,V,B en de pijltjes.
Dus heb ik hem laten maken bij een computer zaak.
Want volgens hun moest er alleen een andere toetsebord in.. Dus dat heb ik laten doen.
Maar sinds die terug is. Is die niet meer de oude.
Het begint bij het opstarten al.. Ik zie gewoon de Bios scherm. Maar daarna blijft hij zwart en laad hij ook niet.
Pas als je een knop aanraakt start hij pas verder op. Maakt niet uit welke knop.
Ik vindt ook dat het erg lang duurt dat windows scherm te voorschijn komt. heb zelfs al 2x opnieuw windows erop gezet.
Als hij eenmaal helemaal opgestart is. Dan doet de andere probleem voor en dat is Dat het lijkt dat er een knop blijft hangen want dan krijfg ik BV als ik naar internet gaat in de adres balk achter elkaar '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' (deze tekens)
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan uitzetten of verhelpen.
Als er vragen zijn hoor ik het graag.
Het gaat hier om een Acer aspire 7741
Alvast bedank
Vulkaantje
Ik heb momenteel een erg vreemd probleem bij me laptop bij het opstarten.
Paar weken terug heb ik perongeluk beetje cola over me toetsebord gemorst.
Waardoor sommige knopjes het niet meer deden Zoals: Z,C,V,B en de pijltjes.
Dus heb ik hem laten maken bij een computer zaak.
Want volgens hun moest er alleen een andere toetsebord in.. Dus dat heb ik laten doen.
Maar sinds die terug is. Is die niet meer de oude.
Het begint bij het opstarten al.. Ik zie gewoon de Bios scherm. Maar daarna blijft hij zwart en laad hij ook niet.
Pas als je een knop aanraakt start hij pas verder op. Maakt niet uit welke knop.
Ik vindt ook dat het erg lang duurt dat windows scherm te voorschijn komt. heb zelfs al 2x opnieuw windows erop gezet.
Als hij eenmaal helemaal opgestart is. Dan doet de andere probleem voor en dat is Dat het lijkt dat er een knop blijft hangen want dan krijfg ik BV als ik naar internet gaat in de adres balk achter elkaar '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' (deze tekens)
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan uitzetten of verhelpen.
Als er vragen zijn hoor ik het graag.
Het gaat hier om een Acer aspire 7741
Alvast bedank
Vulkaantje