Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een HP C7280 printer, op dit moment aangesloten op het netwerk met een ethernetkabel. Hiermee kan ik via een laptop, als deze wireless is verbonden met het netwerk, gewoon printen.
Ditzelfde wil ik kunnen met mijn asus infinity en evt ook met mijn iphone4 en ipod touch. Maar in eerste instantie met de asus infinity (met jelly bean).
Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken? Moet mijn printer via wifi verbonden worden? Lijkt me niet uit te maken... Ik heb de app van hp (HP eprin home&biz) geinstalleerd, maar die ziet mijn printer niet.
Iemand een suggestie?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39
Alles in de omschrijving van die app gaat zo'n beetje over wireless..

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:15

Edd

Ik heb naar aanleiding van je post even lopen spelen met mijn HP 5510 printer en heb het gewoon werkend. Je hebt je printer wel aangemeld voor ePrint? en jezelf geregistreerd op ePrintCenter en daar je printer toegevoegd aan je profiel?

Het lijkt mij namelijk niet van belang of je printer wireless of bedraad is verbonden, want het lijkt erop dat het printen via ePrint verloopt.

-

• MstE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 02:47
De C7280 ondersteunt geen ePrint. ePrint is een systeem waarbij de printer zich aanmeldt bij een HP server en zo kan je emails naar de printer sturen. Dus registreren via ePrintcenter is niet nodig.

Wat jij wil is gewoon lokaal een printje sturen naar de printer. Ik weet niet meer of dat wel kon vanuit de ePrint home&biz, maar je kan altijd proberen. En anders een andere "print"- app vanuit de store. Er zijn een aantal gratis en betaalde versies.

[ Voor 5% gewijzigd door MstE op 17-10-2012 00:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat eprint niet wordt ondersteund, maar volgens de site :
http://h10025.www1.hp.com...&cc=us&dlc=en&lc=en#N3713
ondersteunt de app "HP ePrint Home & Biz" de printer wel.
Maar ik krijg de printer niet aan de gang...
Graag tips welke apps ik zou kunnen gebruiken, want ik heb er diverse geprobeerd, maar geen van de apps die ik geprobeerd heb, kan mijn printer vinden...

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Volgens mij moet je de printer echt via wifi verbinden

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 15:35
Ik kan met mijn Android toestel printen op mijn HP C5180 via het programma van HP zelf: https://play.google.com/s...5ocC5hbmRyb2lkLnByaW50Il0.

Heb hiervoor niks in gesteld en de printer vond die automatisch. De printer is via de netwerkkabel verbonden met het netwerk.
Pagina: 1