Iemand ervaring met duitse kindle EN ebooks van amazon.com?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.318 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inconnu
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-01 22:43
Ik ben van plan een Kindle (Paperwhite) te gaan aanschaffen en wil deze met name gaan gebruiken om boeken te lezen die draadloos door Amazon worden bezorgd. Om die reden hecht ik er waarde aan dat ik in ieder geval bij Amazon.com boeken kan kopen.

Heeft iemand ervaring met een Kindle van Amazon.de (via een Duits adres)? Heb je dan een ander aanbod (en andere prijzen) aan boeken, omdat je bijvoorbeeld gebruik moet maken van de Duitse Kindlestore? Of kun je 'gewoon' bij de Amazon.com store boeken bestellen?

Alvast dank voor een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:47
Kan allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inconnu
Dank voor je snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Kan soms, maar niet altijd. Publishers hebben soms eisen gesteld aan distributie, maar ook kan het voorkomen dat titels wel beschikbaar zijn voor deze of andere prijs onder het een of andere domein. Als de aankoop werkt dan maakt het verder soms nog uit of je ze op de kindle kunt krijgen afhankelijk van met welk account je doet inloggen op het apparaat om verbinding te maken.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inconnu
Dank voor je reactie. Het brengt alleen nog niet veel duidelijkheid... :|

Denk je dat het beter is om een Kindle PW in de US te kopen? Voor een Kindle die 'straks' in NL te krijgen is geldt dan natuurlijk hetzelfde! Het is maar de vraag of je de rechten hebt om Amazon.com titels te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:36
Heb zelf een US Kindle 3, maar ik merk geen verschil in limitaties. Denk dat het vooral aan je Amazon account ligt wat je wel en niet kunt kopen. In mijn Amazon account heb ik aangegeven in Nederland te wonen, waardoor je voor bepaalde Amerikaanse aanbiedingen niet in aanmerking komt.
De Kindle presenteert via je Amazon account de boeken.

Volgens mij moet je met een DE Kindle gewoon in de U.S. store kunnen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
Het is even geleden, maar met mijn Kindle 3 kon ik alleen boeken uit de US Store bestellen. Gunstig voor de prijs, maar het aanbod is wel ruk. Zo kon ik geen boeken van Murakami kopen.

Let ook op dat je geen NL boeken kunt kopen totdat Amazon in NL zit. Alle NL boekhandels verkopen epubs, die niet ondersteunt worden door de Kindle.

Kun je hier mee leven, dan is het een prima reader. Voor mij een reden om voor een Kobo te gaan als opvolger van mijn Kindle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-ecutioner
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:12
Iemand ervaring met Kindle Fire uit Duitsland? Ik zie bijvoorbeeld alle menu's in het Duits, ik hoop dat het aan te passen is als ik een collega van me vraag er eentje mee te nemen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door X-ecutioner op 30-10-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

B1tchwax schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:52:
Het is even geleden, maar met mijn Kindle 3 kon ik alleen boeken uit de US Store bestellen. Gunstig voor de prijs, maar het aanbod is wel ruk. Zo kon ik geen boeken van Murakami kopen.

Let ook op dat je geen NL boeken kunt kopen totdat Amazon in NL zit. Alle NL boekhandels verkopen epubs, die niet ondersteunt worden door de Kindle.

Kun je hier mee leven, dan is het een prima reader. Voor mij een reden om voor een Kobo te gaan als opvolger van mijn Kindle.
Je kunt met calibre je boeken gewoon converteren van ePub naar mobi. Is even wat gedoe maar het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is niet de bedoeling een topic te kapen, en zeker niet om dan technische vragen en zelfzoekvraagjes te gaan stellen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.