Dual 5.25" hdd bay

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:36
Ik heb momenteel de pricewatch: Lian Li PC-A04 (Zwart). Deze word gebruikt als thuis server. Ik wilde hier nog wat extra hdd's in stoppen door gebruik te maken van de twee ongebruikte 5.25" bays.

Hieraan heb ik een aantal eisen die erg moeilijk te vervullen zijn:
- Actieve koeling.
- Klein formaat.

Met name de laatste is nogal moeilijk. Direct achter de 5.25" bay zit mijn mobo met de 24 pins power aansluiting. Dat de HDD bay uitsteekt past dan ook simpelweg niet. Ik heb maximaal 19cm in de diepte om de bay in kwijt te kunnen. En dan moeten de sata/power aansluitingen (vanaf de achterkant gezien) rechts op de hdd bay zitten.

Wat ik al wel gevonden heb maar niet voldoet:
- Lian Li H22S (en verwanten). Is te lang
- pricewatch: Lian Li EX-23N. Nog langer dan bovenstaande
- Thermaltake max2533 . Niet alleen poeplelijk maar ook te lang.

Voor de rest kan ik eigenlijk maar bar weinig vinden wat twee 5.25" bays benut met actieve koeling. Mijn vraag is dan ook of iemand ervaring heeft met dit soort spullen of wel is zoiets voorbij heeft zien komen?

[ Voor 5% gewijzigd door Craven op 16-10-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madbwr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:36
Sharkoon had ik nog niet aan gedacht. 19,5 centimeter is het kortste wat ik tot nu toe heb gezien. Wel jammer dat er maar zulke kleine fans op zitten. Ik zal is wat beter foto's en dergelijke op gaan zoeken. Met een beetje mazzel steken die fans uit en worden ze niet meegerekend in de lengte dan zou het wel moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op (terechte ;) ) verzoek titelfix:

"Dual 5.25" hdd bay"

Oslik blyat! Oslik!