Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Magento product pagina's en admin panel: 404 not found.

Pagina: 1
Acties:

• Dean88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 21:48
Gisteren was er niks aan de hand, mijn magento werkte prima en ik kon zowel de producten benaderen in de front en inloggen op admin control pannel.
Echter sinds vandaag kan ik zowel niet de producten bekijken of inloggen op het control panel. In beide gevallen krijg ik 404 not found.

Ik heb geen aanpassingen uitgevoerd, en mijn host geeft aan dat er geen storing is.
Op internet staan een aantal tips zoals het vernieuwen van het .htacces document en het legen van de cash dmv FTP, helaas blijft het probleem bestaan.

Heeft er iemand nog tips?
Ik hoop dat iemand mij in de goede richting kan duwen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Zijn er belangrijke bestanden gewijzigd? Dat zou je moeten kunnen zien aan de datum van die bestanden in je FTP programma. Heb je de .htacces al eens leeggehaald? Verder is het voor ons zo redelijk gokken wat het zou kunnen zijn.

• Dean88
Zover ik kan zien zijn alle bestanden nog compleet, ik zie geen gewijzigde datum. ik heb het .htacces al vernieuwd en de cache leeggehaald. Ik vind het ook ontzettend vreemd omdat gisteren alles nog werkte en sinds vandaag opeens niet meer. Ik kan helaas ook geen log bestand vinden, er is geen map "log" map in /store/var/ ik denk dat het erg moeilijk wordt om dit probleem op te lossen, hopelijk heeft iemand een gouden tip..

• Dean88
Probleem opgelost.. het bleek toch in het .htacces bestand te zitten, er stond een verwijzing niet goed.