Sinds ik vanmiddag een andere monitor aan m'n pc had gekoppeld en erna weer terug naar mijn eigenlijke monitor was gegaan, merkte ik op dat bij Device Manager ineens Generic PNP monitor stond. Eronder stond mijn standaard monitor de hp 2710m.
Bij kleurprofielen bleef de Generic PNP Monitor de voorkeur krijgen boven de instellingen van mijn Hp monitor. Erg frustrerend. Na het handmatig geprobeerd te hebben met een .inf bestand van de 2710m driver, is de Generic PNP monitor weer veranderd in 2710m monitor.
Nu staat er dus alleen onder Monitors, maar liefst twee keer 2710M.
Kan iemand mij uitleggen wat er precies aan de hand is en hoe ik er wellicht voor kan zorgen dat er gewoon weer één 2710m komt te staan.
Mijn dank is groot.
Bij kleurprofielen bleef de Generic PNP Monitor de voorkeur krijgen boven de instellingen van mijn Hp monitor. Erg frustrerend. Na het handmatig geprobeerd te hebben met een .inf bestand van de 2710m driver, is de Generic PNP monitor weer veranderd in 2710m monitor.
Nu staat er dus alleen onder Monitors, maar liefst twee keer 2710M.
Kan iemand mij uitleggen wat er precies aan de hand is en hoe ik er wellicht voor kan zorgen dat er gewoon weer één 2710m komt te staan.
Mijn dank is groot.