[iOS] Restore op een nieuw toestel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Topicstarter
Ik vroeg mij zo af, als je een iPhone 2 jaar lang gebruikt dan komt ie vol te staan met allerlei zooi en data die niet zichtbaar is voor de gebruiker. Maar is het dan ook zo, dat als je een restore doet op een nieuwe toetstel, dat deze dan dezelfde sleur aan data meekrijgt + het 2 jarige gebruik dat daar boven op komt? Als in, wordt ie daar trager van en zou 't beter zijn om gewoon je apps en contacten er fris op te zetten, of maakt het niet uit? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik neem aan dat je van een iPhone 3GS of iPhone 4 overkomt naar de iPhone 5?

Ik heb hetzelfde overwogen en besloten om gewoon als 'nieuw apparaat' in te stellen. Ik heb vervolgens wel iCloud aangezet. Het gevolg: een lege, verse iPhone maar wel al je contacten, agenda's, etc. worden direct geïmporteerd (zolang die info maar op iCloud staat).

De apps zet ik er dan zelf maar weer los op. Ik weet in ieder geval zeker dat ik weer een poosje vooruit kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Topicstarter
Dat is niet eens zo'n gek idee om contacten etc via de Cloud te syncen. :) Ik kom idd van een iPhone 4 en de 5 is zo te horen net afgeleverd. Denk dat ik ook maar voor een schoon toestel ga, maar waar ik wel erg tegenop zie is het overzetten van al m'n foto's. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Je kan ook gewoon een iCloud backup maken en deze op je telefoon zetten en daarna je telefoon resetten naar fabrieksinstellingen (herstel alle instellingen), dan houdt je wel je foto's en contacten.

[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 16-10-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dan krijg je nog wel seeds alle overige troep mee (en die foto's moeten dan alsnog gedownload worden, wat nog langzamer gaat dan via de computer de foto's terug synchroniseren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Dan gooi je al je apps weg voordat je een backup maakt. Wellicht werkt dat. Daarna restore settings.
Pagina: 1