Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foxconn had minderjarige werknemers in zijn fabrieken

Pagina: 1
Acties:

• Denni
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-10 12:12
Ik weet niet of dit ook mag maar ik wilde de redactie even een complimentje over dit bericht geven :) . In andere media lees je allemaal "Apple-leverancier Foxconn geeft kinderarbeid toe", "iPhone-fabrikant geeft kinderarbeid toe". Het is toch goed om te zien dat Tweakers hier niet in dit populistische gedrag meegaat en ingaat op de feiten en niet probeert te trappen naar Apple omdat ze ook(net als vele anderen) producten laten assembleren door foxconn. Hulde!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Dank, we doen ons best! :)

Verwijderd

Helemaal mee eens!

Ik kan me trouwens voor sommige media wel begrijpen dat ze naast Foxconn ook Apple vermelden... Voor een IT-leek zegt de naam Foxconn natuurlijk helemaal niets, en een naam als Apple wél. Het zet het dan in een begrijpelijke context. Maar je moet daar als media wel voorzichtig mee zijn, en niet doen alsof Foxconn alleen voor Apple werkt, terwijl vrijwel al onze notebooks e.d. daar vandaan komen. En daar ontbreekt het dan nog wel eens aan.

Maar Tweakers doet het hier inderdaad heel netjes.