Hallo,
Ik wil, een eigen laptop, vanaf moederbord niveau, helemaal zelf bouwen. Ik wil een zo goedkoop mogelijke laptop bouwen die helemaal compleet is.
Ik heb gezien dat een tweedehandse "DELL Latitude D600" moederbord goedkoop is. Ik heb geprobeerd een lijst te maken met alle hardware onderdelen die nodig zijn voor het bouwen van een compleet systeem hiervoor. De lijst onderaan dit bericht te vinden.
Welke onderdelen in mijn lijst zijn niet nodig voor een compleet werkende DELL Latitude D600 systeem? En welke onderdelen die niet in de lijst zijn vermeld, moeten hierbij toegevoegd worden?
Welke winkels adviseren jullie om betrouwbare hardware onderdelen van een DELL Latitude D600 te kopen. En kennen jullie een goede tutorial site welke me kan helpen in het bouwen van deze laptop systeem?
Dit is de lijst:
-Moederbord
-Processor
-Processor Koeler(Koelfan/Heatsink)
-RAM
-Hardeschijf
-Hardeschijf Caddy/Behuizing(een soort pcb-board)
-DVD Speler
-Accu
-Adapter
-Audioboard
-Toetsenbord
-Wifi-card(wireless-network-interface-card)
-Videokaart
-Flatcable(verbinding tussen moederbord en powerbuttonboard OF verbinding tussen moederbord en audioboard)
-Beeldschermkabel(verbinding tussen moederbord en beeldscherm)
-Kleppen voor hardeschijf, ram, wifi-card(wireless-network-interface-card)
-LCD Beeldscherm
-LCD Beeldscherm Scharnier
-Touchpad
-Inverter(kleine circuit board, voor adjust the brightness of its display)
-Powerbuttonboard
-Switchboard(bevat Powerbutton en inverter)
-Extra cooling fans nodig?
Alvast Bedankt
Ik wil, een eigen laptop, vanaf moederbord niveau, helemaal zelf bouwen. Ik wil een zo goedkoop mogelijke laptop bouwen die helemaal compleet is.
Ik heb gezien dat een tweedehandse "DELL Latitude D600" moederbord goedkoop is. Ik heb geprobeerd een lijst te maken met alle hardware onderdelen die nodig zijn voor het bouwen van een compleet systeem hiervoor. De lijst onderaan dit bericht te vinden.
Welke onderdelen in mijn lijst zijn niet nodig voor een compleet werkende DELL Latitude D600 systeem? En welke onderdelen die niet in de lijst zijn vermeld, moeten hierbij toegevoegd worden?
Welke winkels adviseren jullie om betrouwbare hardware onderdelen van een DELL Latitude D600 te kopen. En kennen jullie een goede tutorial site welke me kan helpen in het bouwen van deze laptop systeem?
Dit is de lijst:
-Moederbord
-Processor
-Processor Koeler(Koelfan/Heatsink)
-RAM
-Hardeschijf
-Hardeschijf Caddy/Behuizing(een soort pcb-board)
-DVD Speler
-Accu
-Adapter
-Audioboard
-Toetsenbord
-Wifi-card(wireless-network-interface-card)
-Videokaart
-Flatcable(verbinding tussen moederbord en powerbuttonboard OF verbinding tussen moederbord en audioboard)
-Beeldschermkabel(verbinding tussen moederbord en beeldscherm)
-Kleppen voor hardeschijf, ram, wifi-card(wireless-network-interface-card)
-LCD Beeldscherm
-LCD Beeldscherm Scharnier
-Touchpad
-Inverter(kleine circuit board, voor adjust the brightness of its display)
-Powerbuttonboard
-Switchboard(bevat Powerbutton en inverter)
-Extra cooling fans nodig?
Alvast Bedankt