Half Life 2 - NPC uitschakellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:57
Recent heb ik weer eens Half Life 2 aan geslingerd en daarbij irriteerde ik me aan de NPC (helpende spinnen).

Deze bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2nanslw.png

Nu had ik al even gekeken of ik deze uit kon schakelen, maar zelfs op het niveau hard blijven ze maar terug komen.

Volgens de cheat/developer lijst moeten ze toch uitgeschakeld kunnen worden lijkt mij? Als ik in de console npc intyp dan kommen er allerlei commando's langs waarvan ik denk dat het mee moet lukken, zoals npc_ally_deathmessage 1. Helaas lukt dat niet.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/210k67b.jpg

Kan iemand mij hierbij helpen?

Edit: error typfout in de titel 8)7

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat zijn nou Antlions.

Waarom wil je deze uitschakelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 20:03

superwashandje

grofheid alom

ze zijn een integraal onderdeel van het spel. zou niet weten waarom je ze uit zou willen schakelen inderdaad. als ze in de weg staan kan je ze gewoon afschieten of met de gravity gun aan de kant slingeren.

op je vraag: nee ik kan je niet helpen :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:57
Nou ik wil ze weg hebben omdat ik ze irritant vind, maar vooral omdat ik denk dat het mogelijk is om ze weg te krijgen via een commando. Ik kom er zelf alleen niet achter hoe...

Als ik ze neerschiet dan blijven ze terug komen namelijk, dat heb ik dus al geprobeerd. Zelfs al krijg je ze opgesloten in een kamer in een level dan komen ze meestal na een bepaalde tijd weer vanzelf weer terug.

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 00:07

mace

Sapere Aude

probeer eens sk_antlion_health op 0 te zetten, dan hebben ze 0 hp bij het spawnen.

Dit zou wel een infinite loop kunnen veroorzaken bij het spawnen (bug spawnt, gaat meteen dood, spawnt een nieuwe, gaat meteen dood, etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:46
mace schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:20:
probeer eens sk_antlion_health op 0 te zetten, dan hebben ze 0 hp bij het spawnen.

Dit zou wel een infinite loop kunnen veroorzaken bij het spawnen (bug spawnt, gaat meteen dood, spawnt een nieuwe, gaat meteen dood, etc...)
Of je geeft ze 1 hp, dan zijn ze wel erg makkelijk te killen, en je voorkomt er tegelijk de respawn loop mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik kan de frustratie wel begrijpen, want ze lopen soms enorm in de weg, maar kom op ! Dit hoort bij het spel man, dan kun je nog veel meer uit het spel proberen weg te laten. Just part of the game ! Kan me het enigzins voorstellen, maar toch ... Speel dan een ander level via console als je het zo irritant vindt ;) . Ik bedoel dat hele level zit vol met die beesten, tot ergernis aan toe soms, maar dat hoort er gwn in. Skip t level of de game. Dit is freeman with antili-lian nog wat beesten (ben nooit zo goed in namen ..lol)
Pagina: 1