Fotos terughalen van iPhone na MacBook crash

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 15:15

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Mijn vriendin heeft haar MacBook Air een kopje thee te drinken gegeven en het apparaat heeft (voorspelbaar genoeg) de geest gegeven. Er is een backup, maar die is een maand of 2 oud en bevat helaas niet alles, er ontbreken vooral fotos.

Haar hele iPhoto library is ook naar haar iPhone 4s gesynced en ik vroeg me af of er een manier is om die fotos terug te halen vanaf de iPhone. De fotos staan niet in de Camera Roll, maar in Photo Library dus ze worden niet getoond wanneer ik de telefoon aansluit op een andere mac.

Is het mogelijk om die fotos van de iPhone te halen en zo ja, hoe doe ik dat dan?

Alvast bedankt!

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473003

Gewoon de ssd of hdd uit de macbook air halen en in een andere pc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-07 16:35
Hang die iphone is aan een PC (windows, ja eng enzo ;) ) Ik dacht dat je daar in de verkenner de foto's te zien kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Laatst online: 16-07 15:15

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Anoniem: 473003 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:40:
Gewoon de ssd of hdd uit de macbook air halen en in een andere pc doen.
De MacBook air heeft een SSD die geen SATA of IDE aansluiting heeft. Het is een variant van Mini PCI-E als ik het goed heb. Die kun je alleen in een andere MacBook Air steken en die heb ik niet bij de hand :)
Mdehoog schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:42:
Hang die iphone is aan een PC (windows, ja eng enzo ;) ) Ik dacht dat je daar in de verkenner de foto's te zien kreeg.
Alleen als de fotos in de "Camera Roll" staan krijg je die op die manier te zien, alsof de iPhone een camera is. De fotos in de "Photo Library" staan daar niet tussen, die worden door iTunes beheerd.

[ Voor 35% gewijzigd door Gerco op 16-10-2012 15:58 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Probeer de app PhotoSync eens. Daarmee stuur je een range foto's uit bv. je albums naar bv. Dropbox. Werkt redelijk goed bij mij.

Voor de rest van haar data zou je eens kunnen kijken of je een enclosure als deze kunt vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Zpottr op 16-10-2012 16:06 ]

Zoef