Goeiemiddag,
Ik zit met een aantal vragen in verband met fijn tunen van mijn systeem, die er als volgt uit ziet:
Game pc:
CPU: i5 3570 3.4 Ghz
GPU: Ati Radeon 6950
RAM: 8 Gb 1333 Mhz Dual-Channel
Mobo: Asus P8B75-M LX
Kast: Asus.
HDD: 1000 GB Sata
SDD: Samsung 830 Series 256 Gb
PSU: Antec 650W
Sys: Windows 7 Ultimate 64-bits
In principe loopt dit systeem niet verkeerd, maar toch heb ik nog het gevoel dat er 1 of meerdere componenten voor verbetering vatbaar zijn.
Ik ben meestal bezig met Flight-simulator en GTA 4 etc... Games waar veel in je beeld gebeurd.......
Mijn vragen zijn als volgt;
Is het een verbetering als ik een EVGA Gforce GTX 660ti in mijn systeem zou zetten?
Is het misschien iets om een beter moederbord te installeren?
Ander Ram-geheugen?
Wie helpt mij deze vragen te beantwoorden....
Alvast bedankt voor de moeite!!!
17-10-12 UPDATE !!!!
Vanochtend bij Norrod Groningen nieuwe kaart gehaald.
Tijdens de uninstall van de Ati Radeon drivers (en dan met name de AMD OverDrive uninstall)
krijg ik de foutmelding Error 1721 en stopt de deinstallatie.
Nu denk ik dat als ik de nieuwe kaart wil installeren er problemen gaan ontstaan. Wie kan mij helpen dit op te lossen????
Ik zit met een aantal vragen in verband met fijn tunen van mijn systeem, die er als volgt uit ziet:
Game pc:
CPU: i5 3570 3.4 Ghz
GPU: Ati Radeon 6950
RAM: 8 Gb 1333 Mhz Dual-Channel
Mobo: Asus P8B75-M LX
Kast: Asus.
HDD: 1000 GB Sata
SDD: Samsung 830 Series 256 Gb
PSU: Antec 650W
Sys: Windows 7 Ultimate 64-bits
In principe loopt dit systeem niet verkeerd, maar toch heb ik nog het gevoel dat er 1 of meerdere componenten voor verbetering vatbaar zijn.
Ik ben meestal bezig met Flight-simulator en GTA 4 etc... Games waar veel in je beeld gebeurd.......
Mijn vragen zijn als volgt;
Is het een verbetering als ik een EVGA Gforce GTX 660ti in mijn systeem zou zetten?
Is het misschien iets om een beter moederbord te installeren?
Ander Ram-geheugen?
Wie helpt mij deze vragen te beantwoorden....
Alvast bedankt voor de moeite!!!
17-10-12 UPDATE !!!!
Vanochtend bij Norrod Groningen nieuwe kaart gehaald.
Tijdens de uninstall van de Ati Radeon drivers (en dan met name de AMD OverDrive uninstall)
krijg ik de foutmelding Error 1721 en stopt de deinstallatie.
Nu denk ik dat als ik de nieuwe kaart wil installeren er problemen gaan ontstaan. Wie kan mij helpen dit op te lossen????
[ Voor 17% gewijzigd door rieks1957 op 17-10-2012 11:11 . Reden: Houston, we have a problem !!!! ]