Nieuwe grafische kaart

Pagina: 1
Acties:

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 19:20
Ik ben van de AMD Radeon 5450 overgestapt op AMD Radeon HD7770. Hierbij heb ik een nieuwe voeding gekocht die voldoet aan het minimale aantal Watt (450W). Nadat de grafische kaart in de computer zat, heb ik de drivers ervan geïnstaleerd. Als ik nu een game opstart en speel, staan die nog steeds op dezelfde settings als de grafische kaart van hiervoor en draai ik de game op minder fps. Mijn vraag is dus: heb ik iets verkeerds gedaan? of heb ik een miskoop gedaan?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)
(Dit is mijn eerste topic dus ik weet niet of ik iets mis :P)

Edit: Probleem opgelost: backup maken>pc reseten>nieuwe drivers installeren>GPU werkt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JulianSL op 16-10-2012 23:41 ]

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02-2025
errmm. dat klinkt wel wazig. Had je de 5450 toevallig overclocked als een malle?

I-racing Profile

• JulianSL
Nee heb er niets mee gedaan.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wel eerst na verwijdering van de oude drivers driversweeper gebruikt alvorens de nieuwe drivers te installeren?

http://www.guru3d.com/con...uru3d_driver_sweeper.html

Zeker met de overstap naar een andere videokaart wel belangrijk om alle oude software goed te verwijderen

[ Voor 45% gewijzigd door calsonic op 16-10-2012 12:34 ]

• JulianSL
Nee heb ik niet gedaan :(.

[ Voor 47% gewijzigd door JulianSL op 16-10-2012 12:35 ]

• calsonic
  • Niet online
De link aanklikken en driversweeper downloaden.
Dan de drivers verwijderen en driversweeper draaien
Drivers opnieuw installeren en dan moet alles goed zijn
Vergeet niet tussendoor te rebooten

• JulianSL
Bedankt voor je reactie :) Zal ermee verder gaan.

• JulianSL
Na lang te hebben gezocht kom ik er absoluut niet achter hoe ik mijn drivers verwijder.
http://support.amd.com/us...veOldGraphicsDrivers.aspx Als ik dit doe moet ik alle drivers unistalleren (oa audio enz..) ik weet niet of dit slim is.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47

D4NG3R

kiwi

:)

De drivers zijn exact het zelfde, dus waarom Calsonic met driversweeper/uninstalls aan komt zetten snap ik niet helemaal.

Haal even de nieuwste drivers binnen:
Aangenomen dat je Win7/8 (Of Vista) x86-64 hebt: klik.
Win7/8 (Vista) x86: klik.

Edit: Welke specs heeft je systeem verder? CPU/Mobo/RAM/PSU (Naam + Typenummer). Welke resolutie heeft je monitor, en welke spellen probeer je te spelen op welke kwaliteit?

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 16-10-2012 13:13 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

Er is waarschijnlijk wel een oplossing voor je probleem, maar mocht je echt ten nouwer moed zijn dan kun je altijd nog je windows opnieuw installeren. Als je windows vista of hoger gebruikt zoekt deze automatisch standaard drivers voor je om te installeren bij de installatie van windows. Dan kun je eventueel ook de catalyst control center installeren en dan zou je GPU het moeten doen. Maar ik raad dit natuurlijk alleen aan als er verder niets meer werkt.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• JulianSL
Heb de nieuwe drivers geïnstalleerd maar werkt nog steeds als voorheen.

Specs komen van Speccy:
RAM: 4GB DDR3 @ 664MHz
CPU: Intel Core i3 530 @ 2.93GHz (Clarkdale 32nm Technologie)
PSU: Recom Voeding Power Engine Plus II 450W
(weet niet wat de type nummer is dus:
-Vermogen: 450W
-Ventilator: 120mm
-Efficientie: 80%
-PFC: Actief
-ATX standaard: 2.0
-20+4-pins Moederbord stekker
-4-pins ATX 12V stekker
-1x 6+2-pin PCI-Express stekker
-3x SATA stekker
-3x 4-pin Molex stekker
-1x 4-pin Floppy stekker)
Mobo: Dell Inc. 033FF6 (CPU 1)

Beeldscherm is een iiyama 22.73 inch - Full HD - LED

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Games:
Guild Wars 2 > medium settings ( eerst met 30-50 fps > nu met 0-20)
BF3 > Low settings (eerst werkt het soepel > ook hier werkt de nieuwe kaart slechter)

• calsonic
  • Niet online
JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:08:
Na lang te hebben gezocht kom ik er absoluut niet achter hoe ik mijn drivers verwijder.
http://support.amd.com/us...veOldGraphicsDrivers.aspx Als ik dit doe moet ik alle drivers unistalleren (oa audio enz..) ik weet niet of dit slim is.
Gewoon alle software met amd ccc verwijderen
Daarna bij Driversweeper "AMD Display" aanvinken en op "CLEAN" drukken
Rebooten en nwe AMD CCC installeren
Daarna ben je ervan af en ziet hij de nwe kaart met de juiste specs
D4NG3R schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:11:
De drivers zijn exact het zelfde, dus waarom Calsonic met driversweeper/uninstalls aan komt zetten snap ik niet helemaal.

Haal even de nieuwste drivers binnen:
Aangenomen dat je Win7/8 (Of Vista) x86-64 hebt: klik.
Win7/8 (Vista) x86: klik.

Edit: Welke specs heeft je systeem verder? CPU/Mobo/RAM/PSU (Naam + Typenummer). Welke resolutie heeft je monitor, en welke spellen probeer je te spelen op welke kwaliteit?
Iedereen met een beetje hardware-ervaring weet dat je altijd driversweeper moet gebruiken alsvorens een nwe kaart te installeren.
Dan ben je alle software en verwijzingen naar je oude kaart kwijt en zal hij niet meer die oude specs zien.

[ Voor 24% gewijzigd door calsonic op 16-10-2012 13:52 ]

• JulianSL
@calsonic heel erg bedankt ik zal het gaan doen en nu snap ik het wel :P

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

calsonic schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:48:
Iedereen met een beetje hardware-ervaring weet dat je altijd driversweeper moet gebruiken alsvorens een nwe kaart te installeren.
Dan ben je alle software en verwijzingen naar je oude kaart kwijt en zal hij niet meer die oude specs zien.
Iedereen met een beetje hardwarekennis weet dat dit bull is bij Win7/Vista, en al helemaal als je van Nvidia->Nvidia of AMD->AMD gaat. Aangezien de TS ook BF3 speelt is het sowieso al geen WinXP

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 16-10-2012 13:56 ]

• JulianSL
Ok nu ben ik in de war :S Wie moet ik nou geloven?

• calsonic
  • Niet online
FEIT is dat je een probleem hebt dat AMD CCC specs ziet van je oude kaart
Dus dan moet je die verwijderen en dat doe je door Driversweeper te gebruiken

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:58:
Ok nu ben ik in de war :S Wie moet ik nou geloven?
Geloof wie je wil maar Win7 herkent zelf alles al. Het verwijderen van oude drivers is daarnaast onzin aangezien de HD5k serie _EXACT_ dezelfde drivers gebruikt als de HD7k serie. Maargoed, het verwijderen van je oude drivers kan nooit kwaad. Al onthoud CCC niet de specs van je oude kaart dus hier zal het probleem waarschijnlijk niet liggen.

Edit: Download GPU-Z eens. Wat geeft deze voor GPU weer? Als dit een HD5450 is dan is jouw installatie een geval apart 8)7.

Edit2: Hey, heb je eigelijk de PCI-E 6 pin power connector wel aangesloten op je videokaart? Ik heb vergelijkbare problemen al eens gezien bij een HD7850. Prestaties zwaar onder de maat omdat het GPU gewoonweg niet genoeg prik kan trekken.

Jij hebt zo'n connector:
Afbeeldingslocatie: http://www.playtool.com/pages/psuconnectors/pcie6plus2.jpg
op je voeding zitten. Sluit het linker stukje (6 pinnen) aan achter op je videokaart mocht je dit nog niet hebben gedaan. (Wel je PC uitzetten en netstroom afkoppelen :9 ).

[ Voor 49% gewijzigd door D4NG3R op 16-10-2012 14:12 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:33

Quad

Doof

Alleen van Nvidia > AMD moet je de drivers goed verwijderen, doe je het niet kan je conflicten krijgen.
Dit is van AMD > AMD, enkel 2 series hoger en ze gebruiken dezelfde drivers.

@TS, kan je de instellingen ingame eventueel aanpassen om te zien of er daar resultaat vanuit komt?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• JulianSL
D4NG3R schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Geloof wie je wil maar Win7 herkent zelf alles al. Het verwijderen van oude drivers is daarnaast onzin aangezien de HD5k serie _EXACT_ dezelfde drivers gebruikt als de HD7k serie. Maargoed, het verwijderen van je oude drivers kan nooit kwaad. Al onthoud CCC niet de specs van je oude kaart dus hier zal het probleem waarschijnlijk niet liggen.

Edit: Download GPU-Z eens. Wat geeft deze voor GPU weer? Als dit een HD5450 is dan is jouw installatie een geval apart 8)7.

Edit2: Hey, heb je eigelijk de PCI-E 6 pin power connector wel aangesloten op je videokaart? Ik heb vergelijkbare problemen al eens gezien bij een HD7850. Prestaties zwaar onder de maat omdat het GPU gewoonweg niet genoeg prik kan trekken.
Programma laat gewoon de 7700 series zien. En ik maak nu mijn pc open om te kijken of ik de 6 pin gebruikt heb.

• JulianSL
6-pin was al aangesloten dus daar ligt het probleem niet.

• Quad

Quad

Doof

Bij het lezen van de voeding en de bijbehorende prijs krijg ik toch mijn twijfels daarover. 450 watt voor 30,- hmm.
Goed, het kan waarschijnlijk prima maar ik durf er niet op te gokken.

Heb je een mogelijkheid om een andere harddisk te pakken, daar even snel een Windows installatie op te doen, drivers installeren en de game?
Alleen zo kan je even uitzoeken wat voor resultaat het heeft.

nggyu nglyd

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zou jij eens een screenshot willen maken van GPU-Z en deze hier tonen?

Bijv uploaden naar http://tinypic.com/

Edit: En met Quad, dat is geen degelijke voeding.. Al moet het voldoende zijn, een degelijke voeding van 450W kost geen 30 euro...

Edit2: Maareh, om toch verneukte drivers uit te sluiten. Verwijder je drivers (http://support.amd.com/us...veOldGraphicsDrivers.aspx) en herinstalleer de nieuwste (Zie mijn post: D4NG3R in "Nieuwe grafische kaart").

Ik raad je aan om de drivers te verwijderen in veilige modus alvorens je weer terug gaat naar de gewone omgeving om daar de drivers te (her)installeren.

[ Voor 83% gewijzigd door D4NG3R op 16-10-2012 14:44 ]

• JulianSL
Ik hoop dat jullie het kunnen openen
http://gpuz.techpowerup.com/12/10/16/9gx.png

• Quad

Quad

Doof

Je kan afbeeldingen tussen [img][/img] tags zetten trouwens.

De printscreen ziet er prima uit, ik begin mijn twijfels wel erg naar de voeding te trekken, alsof hij geen voldoende prik geeft.
Wat voor resultaten krijg je in andere games/benchmarks?

nggyu nglyd

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Volg mijn vorige post even op. Probeer eerst even alle software na te trekken voordat we aan hardware beginnen. Je drivers flippen om de een of andere reden. Als dit namelijk in idle was geweest had je huidige core en memory clocks veel lager moeten liggen (2D modus).

• JulianSL
Ik ben nu bezig met het verwijderen van de drivers. En zal daarna het weer gaan installeren.

Verwijderd

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:24:
Ik ben van de AMD Radeon 5450 overgestapt op AMD Radeon HD7770. Hierbij heb ik een nieuwe voeding gekocht die voldoet aan het minimale aantal Watt (450W).
JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:38:
PSU: Recom Voeding Power Engine Plus II 450W
Je had er beter aan gedaan een goede 300W voeding te halen dan een matige 450W van wat je noe hebt.
Een 450W is ook helemaal niet nodig. Een goede 300W voeding kan ook prima stukken meer leveren en is sowieso stukken verstandiger dan een matige tot slechte 450W voeding bij zo'n PC.

• JulianSL
Ik heb mijn oude voeding hier liggen (een 300W). Moet ik deze er dan weer in doen om te kijken of het idd aan de voeding light?

• Quad

Quad

Doof

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:05:
Ik heb mijn oude voeding hier liggen (een 300W). Moet ik deze er dan weer in doen om te kijken of het idd aan de voeding light?
Nee, eerst doen wat D4NGER zegt, oude drivers weg sweepen in veilige modus en opnieuw installeren. Daarna verder kijken mochten er geen positieve resultaten geboekt zijn.

nggyu nglyd

• JulianSL
Ik heb nu alle drivers verwijdert en weer geïnstalleerd. Maar helaas geen verbetering.

Verwijderd

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:05:
Nee die voeding kan zowel minder als beter zijn, aantal watt zegt niks.

• Quad

Quad

Doof

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:16:
Ik heb nu alle drivers verwijdert en weer geïnstalleerd. Maar helaas geen verbetering.
Heb je andere games die je kan proberen?

Edit: ipv de instellingen hard in te zetten, zet ze op default.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 16-10-2012 15:18 ]

nggyu nglyd

• JulianSL
Ja ik probeer nu bad companie 2 uit. Ik heb wel een vraag :P Als het aantal Watt niet uitmaakt, waarom wordt er wel bij een grafische kaart aangegeven hoeveel je minimaal moet hebben?

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Fabrikanten dekken zich zo in tegen gebruikers met matige tot slechte voedingen (Zoals jij). Jouw videokaart 'vereist' minimaal een voeding van 450W. Terwijl deze in de realiteit slechts 80W trekt... Mits de rest van het systeem ook een beetje 'normaal' is zou een degelijke voeding met 16A op de +12V lijn al voldoende zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 16-10-2012 15:32 ]

• Quad

Quad

Doof

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:21:
Ja ik probeer nu bad companie 2 uit. Ik heb wel een vraag :P Als het aantal Watt niet uitmaakt, waarom wordt er wel bij een grafische kaart aangegeven hoeveel je minimaal moet hebben?
Om op safe te zitten voor de fabrikanten.

Aantal watt maakt wel degelijk uit, maar vooral wat er op de 12V zit, en die kan bij jou wellicht niet genoeg voeden.

nggyu nglyd

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:21:
Het aantal watt voor jou probleem maakt inderdaad niet uit. Als je computer te weinig wattage levert om al je onderdelen te ondersteunen zou hij naar mijn ervaring gewoonweg niet aan moeten gaan, of naderhand uitvallen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• JulianSL
Bedankt voor jullie reacties erg duidelijk :)

• Quad

Quad

Doof

IIsnickerII schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:24:
[...]

Het aantal watt voor jou probleem maakt inderdaad niet uit. Als je computer te weinig wattage levert om al je onderdelen te ondersteunen zou hij naar mijn ervaring gewoonweg niet aan moeten gaan, of naderhand uitvallen.
Bij een GPU is het zo dat deze dan minder presteert.

@TS: Kan je niet op een andere HDD een clean Windows installatie overwegen?

Edit@Hieronder, het gaat om dat ik denk dat de PCI-e kabel niet voldoende levert.

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 16-10-2012 15:30 ]

nggyu nglyd

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Quad schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

Ah dan zal in mijn gevalletje de CPU of een ander onderdeel wel te weinig watt gekregen hebben :P

• JulianSL
Quad schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

Ja heb er een thuis liggen. Moet ik alles in de HDD verwijderen ofzo?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:31:
[...]

Je kunt hem tijdens de windows installatie formatteren. Verwijden heeft zelf dus niet zo veel nut. Gewoon wanneer je windows gaat installeren kiezen voor aangepaste opties, en dan wanneer je de schijf kan kiezen waarop je windows wilt installeren die schijf selecteren, op geavanceerde opties klikken en dan op schijf formateren. Dan is hij practisch gezien ook leeg.

• Quad

Quad

Doof

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:31:
[...]

Tijdens installatie aangeven dat die HDD een format moet hebben en gaan.
Misschien verstandig om de andere HDD(s) er even uit te halen. zal zonde zijn als je de verkeerde pakt :D .

nggyu nglyd

• JulianSL
Is het ook mogelijk om de HDD die er nu inzit opnieuw windows erop te zetten? Het is namelijk een gedoe om mijn oude packard bell uit elkaar te halen. En mijn externe harde schijf (zo'n 'kastje' waar wat TB op zit die je aansluit via usb) is momenteel niet hier bij mij.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:00:
Is het ook mogelijk om de HDD die er nu inzit opnieuw windows erop te zetten? Het is namelijk een gedoe om mijn oude packard bell uit elkaar te halen. En mijn externe harde schijf (zo'n 'kastje' waar wat TB op zit die je aansluit via usb) is momenteel niet hier bij mij.
ik kan het zowiesow afraden om windows vanaf een externe schijf te draaien (ik weet niet eens of dat mogelijk is). Maar het is zeker mogelijk. Zorg er inderdaad wel voor dat je alles netjes gebackupt hebt.

• JulianSL
IIsnickerII schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

ik kan het zowiesow afraden om windows vanaf een externe schijf te draaien (ik weet niet eens of dat mogelijk is). Maar het is zeker mogelijk. Zorg er inderdaad wel voor dat je alles netjes gebackupt hebt.
Dat is mooi dan doe ik dat wel :)

• Quad

Quad

Doof

Heb je gelijk een frisse start, is ook wel fijn natuurlijk! :)
Ben erg benieuwd naar het resultaat, is enige manier om software uit te sluiten voorlopig.

nggyu nglyd

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Quad schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:06:
Heb je gelijk een frisse start, is ook wel fijn natuurlijk! :)
Ben erg benieuwd naar het resultaat, is enige manier om software uit te sluiten voorlopig.
Vroeger was het nog erger. Toen moet je gewoon een hele dag vrijmaken om je computer opnieuw te installeren. Nu is het binnen een uurtje gepiept. _/-\o_

• Quad

Quad

Doof

IIsnickerII schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Vroeger was het nog erger. Toen moet je gewoon een hele dag vrijmaken om je computer opnieuw te installeren. Nu is het binnen een uurtje gepiept. _/-\o_
Wel beetje offtopic maar je hebt wel aardig gelijk.
Toen starte ik smiddags voor het avondeten de installatie en was om 12 uur s avonds nog niet klaar met alles :p.

Maar goed, ontopic nu weer en resultaten afwachten.

nggyu nglyd

• JulianSL
Ja sorry dat het zolang duurt maar ik wacht effe op mijn broer tot hij thuis komt van TU :P Hij weet waar windows installatie cd ligt en hoe het moet ;)

• JulianSL
Ik heb trouwens nog een vraag :P
Is de HD7770 wel eigenlijk een voor games? Of is het gewoon een slechte video kaart en dus een miskoop voor mij?

• Quad

Quad

Doof

Voortaan even de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop gebruiken. :)

De HD7770 is voor zijn geld een prima kaart, je zal geen BF3 op ultra@FullHD kunnen spelen, maar is voor de casual gamer een prima kaartje.

Edit@Hieronder, de kaart heeft hij al hè, dus volgens mij is budget nu niet meer van belang daar het gaat om het oplossen van een probleem hier.
Edit2: En nee, kom straks ook niet aan dat je voor zelfde geld de GTX650 TI hebt, want dat is niet zo. :+

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 16-10-2012 17:44 ]

nggyu nglyd

Verwijderd

JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:23:
Ik heb trouwens nog een vraag :P
Is de HD7770 wel eigenlijk een voor games? Of is het gewoon een slechte video kaart en dus een miskoop voor mij?
Is geen slechte kaart, welk budget heb je trouwens?

• JulianSL
Oh wat ben ik blij om te horen dat het nog wel een goede kaart is:)

Verwijderd

Elke kaart kan goed zijn. Ligt een beetje aan het budget wat je hebt. Voor 134euro heb je bvb al een stuk snellere 650 TI.

• JulianSL
ik ben van plan windows helemaal te resetten en een back up te maken van mijn oude bestanden. Als mijn computer klaar is met het resetten, want zijn dan de precieze stappen die ik moet zetten om mijn grafische kaart in orde te krijgen?

• Quad

Quad

Doof

Drivers installeren en game installeren en gaan.

nggyu nglyd

• JulianSL
Ik heb nu mijn computer gereset en alle drivers geïnstalleerd vanaf de cd-rom die je bij de grafische kaart erbij kreeg. Ik kan nu alleen niet internet gebruiken omdat ik de installatie cd niet meer heb van mijn sitecom.
http://www.sitecom.com/support-product/productid/703#drivers Is mijn sitecom met drivers. Alleen weet ik niet wat ik met die drivers moet doen/ waar ik ze moet plaatsen. Ik hoop dat hier iemand er meer van weet :D

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-01 20:15

deraco96

Altijd.

Lupp is onverbeterlijk, en ja een gtx650ti had ook gekund maar dat maakt niet zoveel uit. Nee, een HD 7770 is verre van een miskoop. Die voeding wel.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

• JulianSL
deraco96 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:56:
Lupp is onverbeterlijk, en ja een gtx650ti had ook gekund maar dat maakt niet zoveel uit. Nee, een HD 7770 is verre van een miskoop. Die voeding wel.
Ja ben ik nu ook achtergekomen :(

• JulianSL
JulianSL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:46:
Ik heb nu mijn computer gereset en alle drivers geïnstalleerd vanaf de cd-rom die je bij de grafische kaart erbij kreeg. Ik kan nu alleen niet internet gebruiken omdat ik de installatie cd niet meer heb van mijn sitecom.
http://www.sitecom.com/support-product/productid/703#drivers Is mijn sitecom met drivers. Alleen weet ik niet wat ik met die drivers moet doen/ waar ik ze moet plaatsen. Ik hoop dat hier iemand er meer van weet :D
Probleem opgelost. Nu games installeren en kijken ofdat het resetten gewerkt heeft ;)

• Quad

Quad

Doof

Nogmaals, edit bij voorkeur je laatste post met de 'EDIT' knop :).

nggyu nglyd

• JulianSL
Quad schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:22:
Nogmaals, edit bij voorkeur je laatste post met de 'EDIT' knop :).
Owja sorry :P

Edit: HIJ DOET HET!!!!!!! ben echt zo blij nu :) en ENORM bedankt voor al jullie hulp :D
Draai games nu op ultra zonder enige probleem! Nogmaals bedankt!

[ Voor 29% gewijzigd door JulianSL op 16-10-2012 23:40 ]

• Quad

Quad

Doof

Mooi dat het opgelost is. Duidelijk dus een software matige issue. Neemt niet weg dat je geen al te beste voeding hebt, maar dat terzijde.

nggyu nglyd

• JulianSL
Hmm ik heb weer hetzelfde probleem :(
Hij is weer terug als voorheen. Hoe kan dit nou weer?
Pagina: 1