Goedenavond,
het volgende probleem doet zich voor:
1,5 week terug een prachtige nieuwe ASUS notebook ontvangen.
Heel blij mee, full-HD, genoeg opslagruimte en draait als een zonnetje.
Na 2 dagen kreeg ik problemen met deze notebook. Bij de eenvoudigste dingen kan hij de neiging krijgen om het beeld en geluid te laten stotteren. Dan gaat het beeld met sprongen vooruit en het geluid hapert of blijft op diezelfde noot/toon staan. Zelfs de cursor/aanwijzer kan dan alleen met sprongen verplaatsen. Heel irritant en vervelend! Omdat ik dacht dat het misschien driver probleem kon zijn, heb ik de ASUS-driver cd geopend. Deze gaf aan dat alle drivers up to date waren.
Aangezien ik deze laptop voor zware apps en lange levensduur kocht, begin ik nu toch wel te twijfelen
Kan iemand me misschien een tip geven waar het aan zou kunnen liggen?
Ik denk niet dat het hoort dat een ASUS notebook met Interl core i7, 8 GB RAM ,schakelbare Intel/Nvidia beeldkaart van 950,00 EUR zo zou moeten reageren of wel?
Gegevens:
ASUS N76V Series
Core i7 3610QM 2,3 Ghz
Intel HD 4000 / Nvidia GT 630 M
W7 Premium
het volgende probleem doet zich voor:
1,5 week terug een prachtige nieuwe ASUS notebook ontvangen.
Heel blij mee, full-HD, genoeg opslagruimte en draait als een zonnetje.
Na 2 dagen kreeg ik problemen met deze notebook. Bij de eenvoudigste dingen kan hij de neiging krijgen om het beeld en geluid te laten stotteren. Dan gaat het beeld met sprongen vooruit en het geluid hapert of blijft op diezelfde noot/toon staan. Zelfs de cursor/aanwijzer kan dan alleen met sprongen verplaatsen. Heel irritant en vervelend! Omdat ik dacht dat het misschien driver probleem kon zijn, heb ik de ASUS-driver cd geopend. Deze gaf aan dat alle drivers up to date waren.
Aangezien ik deze laptop voor zware apps en lange levensduur kocht, begin ik nu toch wel te twijfelen
Kan iemand me misschien een tip geven waar het aan zou kunnen liggen?
Ik denk niet dat het hoort dat een ASUS notebook met Interl core i7, 8 GB RAM ,schakelbare Intel/Nvidia beeldkaart van 950,00 EUR zo zou moeten reageren of wel?
Gegevens:
ASUS N76V Series
Core i7 3610QM 2,3 Ghz
Intel HD 4000 / Nvidia GT 630 M
W7 Premium
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?