• Koelie73
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01 16:55
Ik heb een Panasonic VT50. Topapparaat, maar toch een kleine irritatie: Elke keer als ik hem aanzet, gaat hij eerst naar analoog, met een sneeuw/ruisbeeld en onderin een balk: kanaal 36 VCR, mono. Echter heb ik alleen digitale TV, is er alleen een hdmi, ethernet en optical digital out ingeplugd. Geen coax... Hij heeft dan ook geen enkele zender op analoog. In de TV instellingen heb ik alle uitgangen staan op 'overslaan', behalve de actieve hdmi 1. In een andere setting kan je aangeven of je op TV of AV wilt opstarten. Daar heb ik AV.

Toen ik de TV net had, was het volgens mij zo, dat hij direct vanuit het Smart Viera startscherm naar Hdmi 1 ging. Nu echter dus via analoog en dat duurt een paar seconden. Niet echt een werelddrama, maar net zo irritant als een vreemd geluid in je nieuwe auto: En dat wil je niet.

Normaal starten TV en versterker (Onkyo 609) via een Logitech Harmony One op, dus ik dacht dat daar misschien het probleem zat. Maar ik heb ook geprobeerd om de versterker Onkyo 609 al vooraf aan te zetten, zodat Hdmi al actief is (want die Onkyo geeft altijd een paar seconden Hdmi Start up weer; is dat normaal?). Ook in dat geval krijg ik op de TV eerst analoog en dan pas overschakelen naar Hdmi...

Ik heb geen VCR en weet niet waarom hij inschakelt op kanaal 36. Ik kan geen analoge zenders wissen of uitschakelen. Ik heb alle DVB-? opties uitstaan want alles komt via de UPC Box. Dus eigenlijk is er geen reden voor de TV om op analoog te gaan zitten. Zie ik een optie over het hoofd om dit uit te zetten?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
"[Plasma] Panasonic 2011-2012 - alle series" - Hotelmenu

[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 15-10-2012 21:11 ]

• Koelie73
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01 16:55
Top! Thx! Precies wat ik zocht... Maar niet kon vinden. Nou had ik ook nog nooit van hotelmenu gehoord :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Dan kan je langs zoeken natuurlijk ;)

Maar bookmark dat topic misschien even, zal je wel nog andere leuke info kunnen vinden :)