Wijziging User Review - [Cheetah] [Georgios1990]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Topicstarter
Beste moderators,

Er is door Tweaker Georgios1990 ( [Verwijderde gebruiker] ) een negatieve beoordeling in mijn profiel geplaatst, kennelijk als "wraak" voor een negatieve beoordeling die ik over hem heb geschreven omdat hij zich niet aan gemaakte afspraken houdt.

Mijn beoordeling met uitgebreide toelichting staat hier: http://tweakers.net/aanbod/rating/132547
Georgios1990's "tegenbeoordeling" staat hier: http://tweakers.net/aanbod/rating/132880

Ter referentie heb ik hieronder de volledige mailwisseling met Georgios1990 bijgevoegd. Daaruit blijkt - afgezet tegen zijn beoordeling - wat mij betreft ook dat Georgios1990 wat vrijheden neemt met de waarheid daarin, dit nog afgezien van op de man spelen in de beoordeling.

Indien mogelijk zou ik die negatieve beoordeling graag verwijderd hebben; deze is mijns inziens niet conform de waarheid die blijkt uit de mailwisseling, is op de man gespeeld, en is tevens een smet op mijn verder vlekkeloze V&A blazoen.

Ik hoor het graag en alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Andy Geerlings (Cheetah).

PS: Overigens zie ik dat iets soortgelijks ook lijkt te zijn gebeurd met Tweaker "webspider0"

<edit> conform de regels inmiddels Georgios1990 op de hoogte gebracht via mail en DM en gevraagd te reageren.

[ Voor 4% gewijzigd door Cheetah op 15-10-2012 19:13 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Volledige mailwisseling, alleen (email)adressen gedeeltelijk uitgeblokt ivm privacy en webcrawlers:

------------ Forwarded message ------------
From: andygeerlings@lycox.xx <andygeerlings@lycox.xx>
Date: Oct 7, 2012
Subject: Re: Re: V&A reactie van Cheetah: Asus GTX480 1280MB
To: _jorg0s_@live.xx

Hi Georgios,

Kinderachtig doen ga ik zeker niet. Wel een ervaring noteren om anderen erop te attenderen dat jouw "ja, deal" dus geen "ja, deal" is. Dat valt onder de categorie "onbetrouwbaar", meer kan ik er helaas niet van maken.
Mijn uitgangspunt is dat afspraken nagekomen worden, zo gaan we normaal met elkaar om op Tweakers. Ik heb ook wel vaker achteraf betere biedingen gehad op geadverteerde spullen, maar kom altijd gewoon gemaakte afspraken na.

Mvg,
Andy.

PS: terugstorten hoeft niet, gelukkig moest ik ff iemand helpen vanavond en zag ik toevallig je mailtje binnenkomen net toen ik het wilde overmaken.

On Oct 7, 2012, Georgios Rinu <_jorg0s_@live.xx> wrote:

Goedendag,
Als je je daar beter om voelt helemaal prima, ik stel een alternatieve oplossing voor en bied mijn excuses aan en stort direct het geld terug. Lijkt mij gewoon dat we daar verder niet kinderachtig om hoeven te doen toch?
Mvg,
Georgios

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 7 okt. 2012 om 21:44 heeft "Andy Geerlings" <andygeerlings@lycox.xx> het volgende geschreven:

Hi Giorgeos,

Je moet doen wat je wilt uiteraard, maar ik werk zelf volgens het principe "deal = deal", en ik ga er dus wel een beoordeling over achterlaten dat dat blijkbaar niet bij jou geldt..

Greetings,
Andy.

Sent from my HTC Sensation

----- Reply message -----
From: "Georgios Rinu" <_jorg0s_@live.xx>
To: <andygeerlings@lycos.xx>
Subject: V&A reactie van Cheetah: Asus GTX480 1280MB
Date: Sun, Oct 7, 2012 21:28

Goedendag,

Ik moet u helaas teleurstellen ik heb net een bod gekregen voor €110,-
Uiteraard voor €30 meer wil ik deze kaart dan ook voor die prijs verkopen, extra is natuurlijk altijd meegenomen.
Mijn excuses hiervoor, mocht u inmiddels het geld hebben overgemaakt zal ik dit gelijk terugstorten.

Nogmaals mijn excuses.

MVG,

Georgios

Date: Sun, 7 Oct 2012 18:03:09 +0000 |<edit> (voor alle duidelijkheid, dit is 20:03 NL tijd) </edit>|
From: andygeerlings@lycox.xx
To: _jorg0s_@live.xx
Subject: Re: RE: V&A reactie van Cheetah: Asus GTX480 1280MB

Hoi Georgios,

Prima, geld komt eraan.

Mijn gegevens:
Andy Geerlings
xxxxxxxxxxx 3
xxxxx Amsterdam

Zie hem graag verschijnen dan :)

Greetings,
Andy.

On Oct 7, 2012, Georgios Rinu <_jorg0s_@live.xx> wrote:

Goedenavond,

Snelle reactie nog geen 2 minuten erop geplaatst haha.

86.69.79.xxx
Georgios Rinu
Lelystad

MVG,

Georgios Rinu

> To: _jorg0s_@live.xx
> Subject: V&A reactie van Cheetah: Asus GTX480 1280MB
> Date: Sun, 7 Oct 2012 19:47:18 +0200
> From: noreply@tweakers.net
>
> Beste Georgios1990,
>
> Onderstaand bericht is een reactie op 'Asus GTX480 1280MB' (V&A aangeboden: Asus GTX480 1280MB). Het is via Tweakers.net Vraag & Aanbod door Cheetah verstuurd op 07-10-2012 @ 19:47 vanaf IP: 212.64.6.233.
>
> De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.
>
> ----------
>
> Hoi,
>
> Ik wil deze kaart graag van je overnemen :)
> Mail me je gegevens maar voor overboeken.
>
> Greetings,
> Andy.
>

Georgios beoordeling:
Zoals in zijn bio al word omschreven is deze tweaker zeer bijdehand en eigenwijs [0], tijdens het onderhandelen [1] over een videokaart die van mij was kreeg ik gelijk een negatieve beoordeling op mijn bord [2] i.v.m. een afspraak die binnen 5 minuten [3] gewijzigd was, van mijn kant

Gelijk lopen dreigen met een negatieve beoordeling en die ook geplaatst op een zeer kinderachtige wijze [4], kijk dus uit met de afspraken bij deze tweaker want hij kan nogal eigenwijs en bijdehand zijn (Zie BIO)
[0] Op de man
[1] We waren al uitonderhandeld, deal was rond
[2] Ik heb dat ruim op tijd aangekondigd, en dat volgens mij nog behoorlijk netjes gedaan. Georgios had alle gelegenheid om nog van gedachten te veranderen. Die videokaart is 23:37 op verkocht gezet, 2 uur later.
[3] 5 minuten? 1,5u later, voor zover de termijn waarop je je afspraken niet houdt er zoveel toe doet
[4] Zoals ook in mijn beoordeling aangegeven: niet dat hij zijn afspraken niet houdt over een paar tientjes is volgens Georgios kinderachtig, maar dat een ander een beoordeling daarover schrijft... wat overigens exact is waarvoor dat beoordelingssysteem gemaakt is.

[ Voor 15% gewijzigd door Cheetah op 15-10-2012 22:33 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Mods, we zijn inmiddels al 2 weken verder en Georgios1990 reageert niet op mail of DM.

Kan de onterechte userreview verwijderd worden? Alvast bedankt.

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup... Met het verstrekken van de gegevens aanvaard hij toch duidelijk het bod, en komt er een overeenkomst tot stand. Tenzij ontbindende voorwaarden zijn afgesproken maakt het niet uit of het dan na 5 minuten of 5 dagen is dat je het toch niet wil: de overeenkomst is al tot stand gekomen.

Feitelijk was verkoper gewoon leveringsplichtig, en zou je hem zelfs levering civiel af kunnen dwingen. Dan valt slechts het krijgen van een negatieve beoordeling nog mee...

Anyway: Fixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Topicstarter
Wist niet eens dat het zo serieus was, maar naar de rechtbank over een videokaartje zal ik achterwege laten ;)

Thanks Floppus! :)

Full Specz