Alles in één Premium KPN, dday

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268714

Topicstarter
Beste mensen, vandaag is het dday, ik heb al jaren Internet van KPN en een losse telefoonlijn, (PSTN) van KPN.

Vandaag is de oplevering van mijn nieuwe pakket, en morgen komt er een monteur maar kan uiteraard niet wachten op wat er allemaal gebeurd, alles werkt in principe nog, alleen de oplevering zal door de dag heen gaan want staat gepland op de 15de.

Rond 11 uur is de PSTN lijn uitgevallen en werkt het nummer niet meer, als je belt krijg je nu de KPN Internetplusbellen voicemail te horen. Ik denk dat het gewoon nog even op zich laat wachten allemaal.

Internet blijft werken, en rond 2 uur het modem aangelosten, hopen dat de telefoon het meteen doet ;)
VOIP lampje gaat echter nog niet aan, heb een reset geprobeerd na een half uur, en na 2 uur weer. Echter nog een VOIP lampje.

Heb er geen splitter meer tussen zitten ;)

Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren door de loop van de dag, morgen komt de gratis monteur het afmaken als het niet lukt.

Als ik nu in het modem kijk staat er overigens nog gewoon dat ik op ADSL2_plus ben ingetraind en geen VDSL, wat wel beschikbaar is hier. Ik denk dat de overgang nog even duurt op VDSL het nummer is echter alwel alvast geporteerd.

TV lampje brand ook nog niet op het ZTE modem.

Iemand ervaringen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 268714 op 15-10-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 12:58
Hmz, wellicht hebben ze de VDSL op het tweede aderpaar gegooid en zit je oude lijn er nog in. Sluit het andere aderpaar eens aan op je nieuwe modem, kijken wat ie doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op mijn oude lijn zou dan alleen adsl staan? ach ik wacht nog even tot de monteur morgen ochtend, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Krijg je toevallig geen pairbonding? In dat geval moet je op de monteur wachten want die zal nog het een en ander moeten schakelen in de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpijnen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
Er komt toch niet voor niets een monteur langs?
Anders had je het net zo goed zelf kunnen installeren.

Paar uur geduld hebben =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
De ZTE H220N doet géén pairbonding, daarvoor moet je een Arcadyan VGV7519 (Experia Box V8) hebben.
Welk modem heb je gekregen?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mhm, update: Vanochtend geen internet meer,

Monteur geweest, geen signaal voor VDSL, was overgezet op andere hoofdader, monteur gewisseld van hoofdader, nog niks.

Straatkast monteur erbij, ook alles in orde... Nog geen signaal op VDSL.

Nu een storingsticket en technische dienst is ermee bezig... we wachten af... Op moment niets anders dan 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Update: Nog steeds niets, graafwerkzaamheden bij de centrale tussen 2 en 4 :) Geen signaal ;) Ben benieuwd of ik nog internet krijg vandaag
Pagina: 1