Suc6 mannen met het herstel, is er veel verloren gegaan?
Niet op voorraad.
Alles tussen 18 April 2001 en gisterenOp donderdag 31 mei 2001 20:51 schreef edward2 het volgende:
Suc6 mannen met het herstel, is er veel verloren gegaan?
Helaas, helaas..maar men leert nu om meer te backuppen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Maakt toch geen moer uit?Op donderdag 31 mei 2001 21:33 schreef Schum1 het volgende:
en niet leuk voor mijn posts
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nou ja wat is geen moer? iedereen is zijn weblogo, VERANDERDE PASSWORDS kwijt?!!
Verwijderd
Die passwords lijkt me wat vervelender.Op donderdag 31 mei 2001 22:18 schreef M0rk het volgende:
Nou ja wat is geen moer? iedereen is zijn weblogo, VERANDERDE PASSWORDS kwijt?!!
Naar is de verdwenen artikelen.
Irritant is het als een lang lopende topic foetsie is.
Catastrophaal (faal??) is het dat de
"Overcloking FAQ voor beginners" weg zijn....
Oh oh.. dat wordt weer veel vragen beantwoorden...
Wat een ellende...
Maar gelukkig werkt het weer....
Maar gelukkig werkt het weer....
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Jammer van die topics, ik snap alleen niet waarom er niet elke week een backup word gemaakt
Verwijderd
Elke dag zul je bedoelenOp vrijdag 01 juni 2001 09:15 schreef DE_Michiel het volgende:
Jammer van die topics, ik snap alleen niet waarom er niet elke week een backup word gemaakt
ik ben ongeveer 350 posts kwijt, Mijn UserIcon, Mijn veranderde Sign & onderschriftgedoe
duss --> ik ben ff CV_(Not So)_SmileY
ook maar ff testen dan...
*update, damn alles is weg; me icon me ondertitel enz.. maja boeie!!!:P
*update, damn alles is weg; me icon me ondertitel enz.. maja boeie!!!:P
Tja, het is en blijft heel vervelend maar deze gaat ook weer dicht....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()