Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• theredspecial
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Hallo allemaal,

Bij mijn werkgever (groot, bureaucratisch) hebben wij een Wordpress site draaien. Die site haalt een RSS feed binnen (zou moeten, althans). Helaas werkt dat niet. De server staat het om veiligheidsredenen niet toe. Dat wordt ook niet aangepast. Wel is mij verteld dat er Joomla sites op diezelfde server draaien die wel succesvol met RSS-feeds werken. De heren konden echter geen voorbeeld vinden.

Nu is mijn vraag: weten jullie hoe Wordpress en Joomla verschillen in het gebruik van RSS? En zo ja, is er een manier om de Joomla manier in Wordpress toe te passen? Hoe kom ik er achter welke plugin zou kunnen werken (ik heb er al een aantal geprobeerd, maar geen succes).

Gr + dank!

NB Ik hoop dat dit het juiste forum is!

theredspecial wijzigde deze reactie 15-10-2012 13:09 (2%)
Reden: PS toegevoegd

• theredspecial
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Middels javascript opgelost.
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*