iTunes bibliotheek op NAS te streamen naar iPhone via 3G?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Wellicht een vraag die eerder de revue is gepasseerd, maar kon geen topic vinden..

Mijn iPhone raakt een beetje vol van alle muziek die ik heb en overweeg alles te synchen via iTunes Match, maar dat kost op jaarbasis weer wat centen en ergens ben je toch weer afhankelijk van een externe dienst...

Dus ik overweeg om op mijn Synology NAS DS112 de iTunes server te activeren. De NAS is draadloos gekoppeld op mijn netwerk (via Powerline adapters)... maar de vraag is of ik alle muziekbestanden dus kan streamen via 3G vanuit een willekeurige lokatie dus kan benaderen?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 20:30
massari schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:54:
Wellicht een vraag die eerder de revue is gepasseerd, maar kon geen topic vinden..

Mijn iPhone raakt een beetje vol van alle muziek die ik heb en overweeg alles te synchen via iTunes Match, maar dat kost op jaarbasis weer wat centen en ergens ben je toch weer afhankelijk van een externe dienst...

Dus ik overweeg om op mijn Synology NAS DS112 de iTunes server te activeren. De NAS is draadloos gekoppeld op mijn netwerk (via Powerline adapters)... maar de vraag is of ik alle muziekbestanden dus kan streamen via 3G vanuit een willekeurige lokatie dus kan benaderen?
Synolgy heeft een app ontwikkeld, genaamd DS Music. Deze kun je installeren op je iPhone waarmee je alles kunt benaderen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Ik gebruik StreamToMe en dat bevalt mij prima. Ik denk alleen niet dat dat direct vanaf een NAS werkt. Wellicht als je je NAS schijf mount naar een pc en het daarop installeert. Maar dan heb je wel weer een pc continu aan staan :Y)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Dannydekr schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Synolgy heeft een app ontwikkeld, genaamd DS Music. Deze kun je installeren op je iPhone waarmee je alles kunt benaderen.
Ja dat had ik gezien inderdaad. Maar is het ook zo dat wanneer je op je Mac/iPhone/iPad muziek aankoopt, dat deze de muziekbestanden synchroniseert op de NAS?

Apple | Marantz | B&W