Hallo tweakers,
Recentelijk heb ik een setje Dali Concept 6 vloerstaanders op de kop getikt voor 250 euro, ik superblij, klinken gigantisch goed maar mijn receiver schiet tekort. Wat zouden de echte hifi kenners mij aanraden? Ik heb ongeveer een budget van rond de 250 euro. Gebruik de speakers momenteel voor muziek, gaming en films. Voor alles dus.
Zelf zat ik te denken aan:
Marantz NR1402:
pricewatch: Marantz NR1402 (Zwart)
Yamaha RX-V373:
pricewatch: Yamaha RX-V373
Onkyo TX-SR313:
pricewatch: Onkyo TX-SR313
Pioneer VSX-421:
pricewatch: Pioneer VSX-421-K
Denon AVR-1612... als die nog leverbaar is voor de 219 in de pricewatch:
pricewatch: Denon AVR-1612
Mocht mijn budget veel te krap zijn dan hoor ik dat graag in combinatie met een ander advies!
EDIT: Sorry! Zie nu pas de categorie Consumentenelektronica Aankoopadvies, compleet overheen gelezen. Zou een admin dit topic kunnen verplaatsen voor mij?
Recentelijk heb ik een setje Dali Concept 6 vloerstaanders op de kop getikt voor 250 euro, ik superblij, klinken gigantisch goed maar mijn receiver schiet tekort. Wat zouden de echte hifi kenners mij aanraden? Ik heb ongeveer een budget van rond de 250 euro. Gebruik de speakers momenteel voor muziek, gaming en films. Voor alles dus.
Zelf zat ik te denken aan:
Marantz NR1402:
pricewatch: Marantz NR1402 (Zwart)
Yamaha RX-V373:
pricewatch: Yamaha RX-V373
Onkyo TX-SR313:
pricewatch: Onkyo TX-SR313
Pioneer VSX-421:
pricewatch: Pioneer VSX-421-K
Denon AVR-1612... als die nog leverbaar is voor de 219 in de pricewatch:
pricewatch: Denon AVR-1612
Mocht mijn budget veel te krap zijn dan hoor ik dat graag in combinatie met een ander advies!
EDIT: Sorry! Zie nu pas de categorie Consumentenelektronica Aankoopadvies, compleet overheen gelezen. Zou een admin dit topic kunnen verplaatsen voor mij?
[ Voor 6% gewijzigd door XxRenéxX op 15-10-2012 09:46 ]