Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
(Hangt natuurlijk wel af van je beoogde functie en niveau, plus je ervaring / netwerk...)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
"software engineer" amsterdam vacatures -indeed -trovit -computable -intermediair -itjobboard -monsterboard
Edit: Een netwerk is natuurlijk nog beter, maar niet iedereen heeft het juiste netwerk, en als TS dat netwerk wel had, zou ie hier waarschijnlijk de vraag niet gesteld hebben
[ Voor 13% gewijzigd door naitsoezn op 15-10-2012 09:59 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De google functie die hierboven beschreven staat is wel een idee.
Verwijderd
Dat betekent dat je dus moet zoeken op de plekken waar niet-ICTers hun banen zoeken. Je hebt natuurlijk algemene nationale vacaturebanken, maar daar staan vaak niet de beste vacatures op. Meer succes zal je hebben op vacaturesites van (grote) bedrijven, sectoren en sectorgebonden werkgeversverenigingen. Heb je al bedacht in welke sector je eigenlijk wil werken? Want anders dan bij detacheerders, maakt het bij echte bedrijven nogal uit in wat voor sector je terecht komt en wat voor werk je daarmee op je bord krijgt.
Het aanbod van ICT vacatures is volgens mij redelijk goed, zover ik kan zien.NUwerk.nl laat uitsluitend vacatures zien waarop direct via de werkgever gesolliciteerd kan worden.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Daar mag volgens mij, afhankelijk in welke branche je zoekt, nog wel een lijstje trefwoorden bij, met een minnetje ervoor inderdaadnaitsoezn schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:55:
Een zoekterm alslevert al aardig wat resultaten op. Hier kun je redelijk wat mee spelen..."software engineer" amsterdam vacatures -indeed -trovit -computable -intermediair -itjobboard -monsterboard
Misschien dat mensen in hogere of managementfuncties een groot netwerk hebben maar volgens mij wordt dat netwerk voor de gemiddelde werknemer nog wel overschatEdit: Een netwerk is natuurlijk nog beter, maar niet iedereen heeft het juiste netwerk, en als TS dat netwerk wel had, zou ie hier waarschijnlijk de vraag niet gesteld hebben