Beste,
Na aardig wat research ben ik erachter gekomen welke telefoon ik wil, ik heb de HTC One X overwogen, maar ik wil het liefst een iPhone 4 of 4s. Omdat ik wel 16GB ruimte wil hebben kies ik voor de iPhone 4s, omdat dan het prijsverschil tussen een 4 en 4S 16 GB "maar €50" is. Ik ben bang dat de iPhone 5 en HTC One X+ buiten mijn budget liggen.
Hier mijn document met de research die ik gedaan heb. Ik ga uit van een abonnement bij ben:
Het probleem hierbij is dat ik de telefoon zelf moet aanschaffen, wat een relatief grote investering is in het eerste jaar, het voordeel hiervan is, is dat het tweede jaar dan weer voordelig is.
Nu hik ik tegen een paar vragen aan:
Luc
Na aardig wat research ben ik erachter gekomen welke telefoon ik wil, ik heb de HTC One X overwogen, maar ik wil het liefst een iPhone 4 of 4s. Omdat ik wel 16GB ruimte wil hebben kies ik voor de iPhone 4s, omdat dan het prijsverschil tussen een 4 en 4S 16 GB "maar €50" is. Ik ben bang dat de iPhone 5 en HTC One X+ buiten mijn budget liggen.
Hier mijn document met de research die ik gedaan heb. Ik ga uit van een abonnement bij ben:
- Ben zuinig, internet regelmatig (1000MB):
- Per maand € 17,27
- Eenmalig € 15,24
Het probleem hierbij is dat ik de telefoon zelf moet aanschaffen, wat een relatief grote investering is in het eerste jaar, het voordeel hiervan is, is dat het tweede jaar dan weer voordelig is.
Nu hik ik tegen een paar vragen aan:
- Moet ik een telefoon van €550 gaan verzekeren, is dat aan te raden?
- Uit mijn research blijkt dat een telefoon los kopen met een Ben abonnement bijna altijd goedkoper is, waarom doet niet iedereen dit?
- Is je telefoon bij je abonnement krijgen een voordeel m.b.t. service en garantie?
- Is via provider Ben de goedkoopste manier, hebben jullie alternatieven of betere mogelijkheden?
- Wat is toestellease nou precies, is dat een soort extra maandtarief om de telefoon te huren?
Luc