Hallo, ik hoop dat ik hier een beetje juist zit.
Ik heb het volgende probleempje.
Indien het water in mijn put te hoog komt gaat er in mijn schakeling een rood ledje branden.
Gelijk met dat ledje gaat er ook een alarm rinkelen.
Dat is allemaal heel goed als ik thuis ben maar bij afwezigheid heb ik daar niet veel aan.
Ik heb hier nog een oude HTC QTEK liggen en die draait op Windows Mobile.
Nu wilde ik graag een progje dat bij het opzetten van mijn GSM (QTEK dus) onmiddelijk een SMS naar mijn Samsung Note stuurt met de boodschap "De noodpomp draait".
Zodra het SMSje verstuurd is zou ik graag hebben dat de GSM ook weer uitschakelt.
Ik zorg er uiteraard voor dat de GSM aangaat gelijk met het rode ledje.
Het enige wat ik graag zou willen is het progje, waarschijnlijk kan daarbij het best C# gebruikt worden maar
meer weet ik niet over programmeren.
Alle hulp is welkom, bijvoorbaat dank.
Ik heb het volgende probleempje.
Indien het water in mijn put te hoog komt gaat er in mijn schakeling een rood ledje branden.
Gelijk met dat ledje gaat er ook een alarm rinkelen.
Dat is allemaal heel goed als ik thuis ben maar bij afwezigheid heb ik daar niet veel aan.
Ik heb hier nog een oude HTC QTEK liggen en die draait op Windows Mobile.
Nu wilde ik graag een progje dat bij het opzetten van mijn GSM (QTEK dus) onmiddelijk een SMS naar mijn Samsung Note stuurt met de boodschap "De noodpomp draait".
Zodra het SMSje verstuurd is zou ik graag hebben dat de GSM ook weer uitschakelt.
Ik zorg er uiteraard voor dat de GSM aangaat gelijk met het rode ledje.
Het enige wat ik graag zou willen is het progje, waarschijnlijk kan daarbij het best C# gebruikt worden maar
meer weet ik niet over programmeren.
Alle hulp is welkom, bijvoorbaat dank.