Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madx33
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 17:22
In mijn auto heb ik zoals bijna iedereen een carkit. Als ik thuis ben wil ik hetzelfde met mijn pc. Via mijn easycall desktop (speaker en microfoon) wil ik handsfree kunnen bellen in mijn huiskamer en het gesprek beginnen en eindigen met een knop op mijn toetsenbord of muis.
Ik wil dus niet skypen of wat dan ook maar mijn smartphone beantwoorden met de pc via bluetooth (of wifi).
ik heb me rot gegoogeld maar ik kom alleen terecht bij skype verhalen of bij mensen met dezelfde vraag die niet beantwoord wordt.
Ik heb een speaker/microfoon
bluetooth op pc en Iphone4
Dat zou met een beetje software toch gefixed moeten kunnen worden?
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt blijkbaar geen "pure" VoIP gebruiken, maar je 06-nummer. Dus: welk iOS en welk PC-OS om op te nemen?

Overigens verwacht ik er weinig van, gezien te geslotenheid van Apple software...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madx33
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 17:22
allereerst bedankt voor je reactie.
ios 5.0.1 jailbreak
maar als ik in mijn auto een speaker, microfoon en een bluetooth heb, dan moet er een stukje software in zitten (denk ik) die een gesprek zo mogelijk maakt. die software wil ik op mijn computer. mijn speaker/receiver gebruiken als communicatie hardware en of ik nou een ios, android of een oude nokia met bluetooth heb, het zou net als in mijn auto geen verschil moeten maken.
Ik ben dus niet zo zeer op zoek naar een (jailbreak) app maar meer naar pc software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Nogal outdated waarschijnlijk, maar het principe zal hetzelfde zijn: http://www.inspectmygadge...file-using-bluetooth-wm5/

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]