Mijn moeder heeft onlangs een Packbard Bell netbook gekocht met Windows 7 Starter. Zodat zei draadloos muziek kan luisteren heb ik haar netbook verbonden met een Airport Express draadloze router. Nu wilde ze ook draadloos printen, dus heb ik een Samsung scx 4500w draadloze printer op haar netbook geinstalleerd en in Windows de samsung als draadloze printer toegevoegd...
Maar de printer wil niet printen, ondanks het feit dat het wifi lampje op de printer brand.
Ik wil niet de printer via USB op Airport Express aansluiten, want die staat op een andere plek. Ik wil dus dat de printer gewoon draadloos verbinding maakt met de netobok of router.
Is het nodig om een thuisgroep o.i.d. te maken om draadloos te kunnen printen?
Aangezien het onmogelijk is om een thuisgroep te maken met Windows 7 starter, kan ik deze maken met een andere laptop met Windows XP of een Macbook? Of is er een andere manier om draadloos te printen met Windows 7 starter?
Maar de printer wil niet printen, ondanks het feit dat het wifi lampje op de printer brand.
Ik wil niet de printer via USB op Airport Express aansluiten, want die staat op een andere plek. Ik wil dus dat de printer gewoon draadloos verbinding maakt met de netobok of router.
Is het nodig om een thuisgroep o.i.d. te maken om draadloos te kunnen printen?
Aangezien het onmogelijk is om een thuisgroep te maken met Windows 7 starter, kan ik deze maken met een andere laptop met Windows XP of een Macbook? Of is er een andere manier om draadloos te printen met Windows 7 starter?