Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe laptop €500-600

Pagina: 1
Acties:

• opzoeknaarlapto
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Beste,

Kan iemand mij vertellen welke laptop ik het beste kan kopen?
Ik wil goed kunnen gamen, films kijken en gebruikmaken van MS producten ( dus word, exel, project, visio, ect).
Ik denk dat ik een dual of quad core met een I5 of I7 processor en een 6-8 gb hdd nodig heb. De laptop moet ongeveer 15 inch zijn, want ik moet hem elke dag in mijn Eastpak tas mee kunnen nemen. Tevens is een lange accu duur ook een pre.
Mijn budget voor een nieuwe laptop ligt tussen €500- 600.

Ik heb al wat voor zoekwerk gedaan. Echter kom ik telkens op laptops uit die net niet aan mijn wensen voldoen. Zoals: Asus R500A-SX061V komt als beste uit de best buy guide ,alleen heeft hij maar 4gb ram. En dat is niet voldoende.

Alvast bedankt voor de moeite!

[ Voor 26% gewijzigd door opzoeknaarlapto op 15-10-2012 16:23 ]

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:55

• opzoeknaarlapto
bedankt rik11,

Echter komt uit deze best buy guide de Asus R500A-SX061V met 4gb ram. Ik zou graag een laptop met een grotere ram willen hebben (6 of 8 gb). Maar bedankt voor de moeite!

[ Voor 4% gewijzigd door opzoeknaarlapto op 15-10-2012 16:20 ]

Verwijderd

hdd? Je bedoelt ram. Je kan de ram zelf uitbreiden tot 6 of 8 gb. Toch denk ik dat je aan 4gb ram genoeg hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2012 22:50 ]

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 20:37
Je bedoelt werkgeheugen, niet de hardeschijf.

Goed kunnen gamen is meestal niet mogelijk met een laptop in dit prijssegment, je kunt veel games dan wel spelen maar op (heel) lage settings.

Je kunt je wensen/eisen ook invoeren in de pricewatch.
Eigen inzet is wel fijn, wij gaan niet alles voor je uitzoeken.

• opzoeknaarlapto
oow ja excuse bedoel idd ram. Mijn desktop heb 4gb ram, dat is inderdaad voldoende voor de simpele dingen waarvoor ik hem nu gebruik. Maar aangezien ik meer op mijn (toekomstige) laptop wil gaan gamen in plaats van op xbox, moet de laptop dat wel aankunnen. En ik geloof dat 4gb daar niet voldoende voor is..

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 20:37
opzoeknaarlapto schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:55:
oow ja excuse bedoel idd ram. Mijn desktop heb 4gb ram, dat is inderdaad voldoende voor de simpele dingen waarvoor ik hem nu gebruik. Maar aangezien ik meer op mijn (toekomstige) laptop wil gaan gamen in plaats van op xbox, moet de laptop dat wel aankunnen. En ik geloof dat 4gb daar niet voldoende voor is..
Je weet duidelijk weinig/tot niks van computers af.

Het is niet het werkgeheugen wat er het meest toe doet.
De videokaart: is bij gamen en zware media applicaties het belangrijkst, en aangezien een laptop niet genoeg ruimte heeft voor een krachtige videokaart en ook de warmte niet goed kan afvoeren is er niet op te gamen.

De proccesor: Is het twee na belangrijkste onderdeel wat betreft gamen, ongeveer 30% van de prestaties onder games wordt door de proccesor bepaalt. ook hier geldt weer dat een proccesor zijn warmte meestal niet genoeg kwijt kan in en laptop, hierdoor zijn laptop processoren niet zo krachtig als desktop exemplaren.

Ga je eerst even inlezen, en bekijk wat je prioriteiten zijn. want met dit budget kun je geen laptop kopen waar je fatsoenlijk op kunt gamen.

EDIT: Zelfs een Xbox presteert nog beter in games dan een doorsnee laptop van 600,-

[ Voor 4% gewijzigd door KleineJoop op 14-10-2012 23:06 ]

Verwijderd

Welke games wil je erop kunnen spelen?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:27

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica