[Origin] - Battlefield BC2 wil niet meer installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15
Ik heb de laatste tijd om uiteenlopende redenen mijn computer opnieuw moeten herinstalleren.

Gisteren installeerde ik Origin en begon ik Battlefield Bad Company 2 te downloaden.

Ik druk op Install, wilt u PunkBuster (ja), de hele boel wordt keurig geinstalleerd (niet anders dan anders) en dan kijk ik in Origin en ik zie nog steeds "Install" staan bij BC2. Ik klik er nogmaals op om het proces opnieuw te doen, en wederom blijft het staan. Dit is net sinds kort, en ik kan weinig mensen met hetzelfde probleem terugvinden? Iemand een idee hoe dit komt?

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/24xg96u.jpg

Probleem opgelost, ik had voorheen wat zitten kloten met de directories en blijkbaar onthoudt Origin deze directories, ook NA deinstallatie. Dit weer teruggezet op Default, nu werkt alles weer.

:)

[ Voor 18% gewijzigd door Snowwie op 14-10-2012 20:52 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aangezien je ook al meerdere keren Windows opnieuw hebt geïnstalleerd en na het lezen van dit, begin ik te denken dat je harde schijf aan het overlijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Er zijn recentelijk 3 dingen gebeurt op mijn computer:

1. Ik heb een virus op m'n computer gehad afkomstig van de sport pagina van de Telegraaf (het zgn. Live Platinum Security virus).

2. Een paar dagen terug wou Windows niet meer goed starten, het bleef rebooten. Het getracht met de rescue dvd de boel te repareren, maar mocht niet balen.

3. Per ongeluk een update geïnstalleerd (kb 971033 dacht ik), waardoor m'n windows niet meer legitiem was. Normaal heb ik dit uit staan.

Onder normale omstandigheden zijn er geen problemen met Origin, dus het lijkt me sterk dat het aan Windows ligt (of deze nu legaal is of niet). Wat ik ook opmerkte is dat in Origin de "Store" geen inhoud gaf, dus ik dacht gisteren dat de server er misschien uit lag en ik daardoor BC2 niet kon installeren. Maar vandaag werkte de store weer, maar kan ik BC2 nog steeds niet installeren.

Windows, maar ook Origin + games draaien op een Crucial M4 128GB SSD.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snowwie schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:44:
2. Een paar dagen terug wou Windows niet meer goed starten, het bleef rebooten. Het getracht met de rescue dvd de boel te repareren, maar mocht niet balen.
Heb je al gekeken waarom deze reboots waren dan?
Als ik alles zo lees, blijf ik namelijk vermoeden dat het in je schijf zit. Ook SSDs kunnen stuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nee, ik heb de oorzaak daarvan niet kunnen achterhalen. Misschien een stukje malware?

Maar de SSD oogt goed:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2rop082.jpg

Mijn YouTube Channel