Logitech Wireless Music Adapter en Draadloos internet.

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Heb een Logitech Wireless Music Adapter aangeschaft.. en ben zeer tevreden met dat ding. Alleen sinds een paar dagen kwam ik er achter dat mijn internet verbinding gigantisch inkakt als ik er gebruik van maak. Ik heb er over gegoogled.. maar kwam dezelfde soort problemen niet tegen helaas.

Is gewoon een laptopje .. nieuw geinstalleerd en wifi internet.. Niks aparts dus.. behalve als ik die bluetooth aan ga spreken .. dan verandert mijn internet snelheid gigantisch.. en niet in het positieve. Weet iemand hier iets meer over?

• Sick Nick
  • Laatst online: 30-01 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Beide werken op 2.4 Ghz, heb je een brak laptop ontwerp waarbij de antenne's niet goed zijn geplaatst dan kan dat elkaar flink storen ja.

Beste is natuurlijk een dual band wifi kaart, dan kan je internet op 5 Ghz werken (mits je router dat ook kan) en storen ze elkaar helemaal niet meer. Maar ik gok zo maar dat dit niet in je laptop zit :P

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ander kanaaltje proberen ?

Iperf

• QSYS
  • Laatst online: 08-12-2025
ander kanaaltje met wifi? ja ik ben bezig ff andere drivers te installeren .. vond het al allemaal zo lang duren voor dat ik iets gedownload kreeg.. en ineens had ik het .. heb zo'n sagem modem van scarlet.. daar heb ik al problemen mee gehad omdat bij wifi ook de verbinding inzakte.. dus dacht ik eerst het probleem daar te hebben .. Ik ga eens kijken wat er nu gebeurt.. shit niks..

Ook andere kanalen van wifi afgegaan .. werkte ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door QSYS op 14-10-2012 14:44 ]