Beste mensen,
Ik heb dus een Antec 302 als kast, soms vind ik die wel wat luid. Ik zou dus graag wat fans vervangen en misschien bijplaatsen, zou dit zin hebben? Ik heb een 140mm fan op de top van mijn kast, en een 120 mm aan de achterkant + de fan van mijn scythe mugen 3.
Mijn vragen:
-Zou het iets uitdoen om een fan te plaatsen naast mijn graphics card?
-Zou het iets uitdoen om de fans te vervangen omdat ze soms wat luid zijn, ze hangen vast met een koordje aan de kast met de optie om ze op traag of snel te zetten.
-Heeft er iemand een idee van bepaalde fans?
Ik heb een budget van 20 euro om de fans te herdoen, heeft er iemand ideeën?
Elke hulp wordt appreciated.
Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan, maar ik geraak niet uit de exhaust en inhale dingen.
De achterste hoor ik eigenlijk niet, het is juist de bovenste.
pricewatch: Scythe Slip Stream 140 PWM, 140mm
als bovenste?
pricewatch: Noiseblocker XL1 120MM, 120mm
voor mijn GPU (side) ?
Ik heb dus een Antec 302 als kast, soms vind ik die wel wat luid. Ik zou dus graag wat fans vervangen en misschien bijplaatsen, zou dit zin hebben? Ik heb een 140mm fan op de top van mijn kast, en een 120 mm aan de achterkant + de fan van mijn scythe mugen 3.
Mijn vragen:
-Zou het iets uitdoen om een fan te plaatsen naast mijn graphics card?
-Zou het iets uitdoen om de fans te vervangen omdat ze soms wat luid zijn, ze hangen vast met een koordje aan de kast met de optie om ze op traag of snel te zetten.
-Heeft er iemand een idee van bepaalde fans?
Ik heb een budget van 20 euro om de fans te herdoen, heeft er iemand ideeën?
Elke hulp wordt appreciated.
Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan, maar ik geraak niet uit de exhaust en inhale dingen.
De achterste hoor ik eigenlijk niet, het is juist de bovenste.
pricewatch: Scythe Slip Stream 140 PWM, 140mm
als bovenste?
pricewatch: Noiseblocker XL1 120MM, 120mm
voor mijn GPU (side) ?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 470969 op 14-10-2012 11:53 ]