Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Xperia T: de 007-smartphone

Pagina: 1
Acties:

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
reviews: Sony Xperia T: de 007-smartphone
Sony hecht zoals altijd veel waarde aan het snel starten van zijn toestellen: de Xperia T is de snelst startende Android-smartphone die we hebben getest.
Het klopt niet dat het de snelst startende smarthphone is. Als je namelijk kijkt in de boot-tabel zie je dat de HTC One V nog sneller is. De Flyer is een tablet, dus de zin zou moeten zijn: 'de Xperia T is de op een na snelst...' of 'de Xperia T is een van de de snelst...'

Fractal Design Core 1100 review

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:20

WoutF

Hoofdredacteur
Ik weet de precieze beweegredenen van Arnoud niet, maar ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat HTC's niet een volledige cold boot doen, maar wakker worden uit een soort hibernate-stand. Als je een HTC smartphone echt compleet uitzet, dan duurt het booten vele malen langer. Normaal hadden we dat altijd ook de de tabel staan trouwens, ik weet niet waarom dat nu niet het geval is.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is de prijs trouwens ook geheim agent? Geen idee welke prijsklasse dit toestel zit.

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 18:09
De camerasensor is trouwens nog een gewone Exmor R, de RS komt pas in de toestellen van 2013.

Staat in de whitepaper (ctrl-F naar Exmor): http://dl-developer.sonym...epapers/Xperia_T_WP_4.pdf

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Dank, aangepast :)

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 18:09
Is er eigenlijk een reden waarom het stukje over de camera ineens terug aangepast is naar Exmor RS? De Xperia T heeft echt geen stacked sensor maar een gewone Exmor.
Pagina: 1